kun je geen stills maken? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die indianen zwaai wil ik ook nog wel eens zien en zelf proberen, ik weet alleen de techniek niet 
ik wil het namelijk graag ook doen, maar uit boeken enz. snap ik het niet helemal... dan kan ik voor mezelf niet uit op maken wat ik nou precies moet doen., 
lailapri schreef:ik vind parelli persoonlijk niet echt geweldig, dat is leider over je paard worden, enik wil een leider voor mijn paard zijn, oftewel, hem niet onderdanig maken, parelli ik heb met 2 pony's 2 lessen gvolgt (samen 4) en eide 2e les moest ik pony achterwaarst tussen balkjes door laten lopen, weet je hoe beledigend.... paar pasjes oke, maar een heel parcours, ook vind ik ze veel te gevoelig worden, paard van school, is het ook meegedaan, maar ik vind het maar niets, net als focus, kijken waar jeheen gaat, ooit wel eens een leider gezien die alleen strak vooruit keer? nou naar mijn idee hoort een leider alles in de gaten te houden zodat de andere paarden zich veilig en lekker kunnen voelen in de kudde
maargoed dat is mijn mening.