MirZam schreef:ziet er goed uit laatste foto is leuk!!
let allene op je armen.. die zijn iets te recht zou je wat meer mogen buigen!! verder ziet et er netjes uit! (en geen centjes zoeken)
dank je wel! enne ik zoek GOUD!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Melle schreef:Heeeeej lief meisje....:P:P
alles goed??
maar egt een leuk paardje waar je op rijd....mooi beesje om te zien, maar ja ik spreek je wel weer he..als je me ziet moet je maar gewwoon roepe he!!!! eetsmakelijk!:P:P:P doeg ...xxxxx mij
sam_kiek schreef:ZOzo Melle en Ilona wat hebben jullie met elkaaarGeheime relatie!?
Sanneman is echt grappig hij gaat ook gille en bokken hea lona!!!
ilona en jongens
en ja zeker Sanneman kan echt goed gillen en bokken
en heb je m ook wel eens horen boeren? nou ik wel! iedereen zegt dat paarden niet kunnen boeren maar San wel hihihi
Melle schreef:hej sam...alles goed met jou je moet me ff toevoege op msn...zou je tog doen:P:P:P ene...ilona pasop dat je niet de verkeerde van mij heb..me tweeling broer hehe:P:P:P ik heb meestal rooie jas aan..:P
maar ik spreek jullie weer he meisjes!!!! xxx en veel liefs mij
zo wakker ben ik niet hoor als ik naar school fiets
lilalona schreef:oliebol he! haha moet ik daar ook nog op gaan lettenzo wakker ben ik niet hoor als ik naar school fiets
waarom heb je toch een tweeling broer nu ben ik uitgeluld
majah je moet je adres ff pb-en...En Ilonaatjuh san was vandaag echt grappig heamet ze bokken enzo gek beest