Ruby @ los spring-work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 19:46

Ook al zo'n paard die het springen echt leuk vind!
Die van mij vind het ook prachtig dat ik gewoon ook aan de zijkant kon foto's maken , ze ging er uit haar zelf over heen Haha!

Ze springt leuk hoor, de 1ste foto is leuk *LOL*

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 19:52

whoopylover schreef:
pfff, je neemt ons gewoon in de maling....je weet best dat je paardje super springt, je wilt het gewoon eventjes horen Tong uitsteken
ze springt super hoor! Knipoog

hahahaha nee echt niet Bloos ik heb zelf op diverse springstallen gewerkt, ik weet dat men t liefste ziet dat ze de schoft meer eruit drukken en de hals ronder maken...moet wel zeggen dat ze slechts 1x de balk eraf getikt heeft Party!!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:06

mooie fotoos!
goed getimed hoor *LOL*
hoe houw jij je paard zo wit hey? Tong uitsteken

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:19

Mooi paard!! enne superleuke foto's...springtalent he Knipoog!! haha! gr's Linda

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:48

Leuk paardje, heb zelf ook een bonte, vind hem mooi, alleen houd zelf van wat meer zwart.... Hij springt leuk, geen krack maar vouwt mooi z'n benen recht op, hij zou wat meermogen bukken, schoft hoogaste punt, maar opzich!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:51

Ze springt toch best lekker ondanks dat ze geen springcrack is.... Leuk dat ze er zoveel plezier in heeft...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:14

ze zou wat meer moeten basculeren boven de sprong...
maar wees gerust...ik heb eentje die dat ook niet doet, maar heeft wel net zo mooi voorbeen!! en die mag ook bijna het M in(is zelfs over 1.50 gekomen)

dus er zit best toekomst in!!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 22:20

bedankt voor alle complimenten, had niet verwacht dat er zo positief gereageerd zou worden! mijn bonte muts doet mij met tijden steeds meer verbazen eerlijk gezegd. Wie weet een x een gokje wagen om haar te laten dekken door een spring-gefokte hengst... Knipoog

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:22

Hey
Je hebt gewoon een multifunctioneel paard !
Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 23:36

Ik had al wat leuke allrounders voor je uitgekozen hoor Knipoog

Ziet er super uit, zou iets meer vanuit de schoft omhoog moeten springen, maar ik ken zoveel springpaarden die dat niet doen. Als ze erover kunnen en willen is er weinig mis met efficient springen hoor Knipoog
(4-jarigen competities op stijl kan ze toch al niet meer winnen Haha! )\

Ben wel zwaar beledigd dat je me niet eens even een pb stuurt dat je springfoto's hebt van Ruubje Tong uitsteken

Cheeka gaat trouwens super, hopelijk gaat Elisa donderdag voor het eerst naar les met haar Moet haar alleen nog even op de trailer zien te krijgen
Nowie maakt het ook prima in de opfok, ben laatst even vlug wezen kijken toen ik in Nijeberkoop de cross was wezen lopen

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 00:33

heej gomir,
ja wie had ik nu t beste kunnen raadplegen als springruiter, schande dat ik je vergeten ben (moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo handig ben met pb-en mits ik berichten kan beantwoorden Knipoog )

Klopt jij hebt inderdaad een paard goede hengsten genoemd, ben er zeker van dat ik haar wil laten dekken volgend jaar (misschien toch maar met een allrounder / springer)

Super dat cheeka zo goed gaat, veel mankrachten inschakelen, je weet t, dan stapt ze er (vrijwel) zo op. Wellicht wordt het beter als elise haar straks met regelmaat mee neemt..

heel erg leuk om te horen dat nowie t zo goed doet, we missen dr wel onze kleine springkrack (laatst stonden mijn man en ik nog bij t land, afrastering aanspannen...hij zei al, nooit gedacht dat we het moesten verhogen vanwege een veulen met een overgave aan spring talent)

Mocht je weer een keer heen gaan laat t mij weten, ga graag een keertje me kijken als dat mag!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 00:36

Stoere plaatjes Wendy! Ruby blijft een gave knol!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 01:56

heej nienk, thnx! was je ook nog online? kom jij haar binnenkort een keertje onder zadel springen??

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 06:19

Zo ik wist niet dat ruby zo goed kon springen.. Heb alleen maar dressuur en longeer fotos gezien Lachen Ik vind haar geweldig springen Lachen en idd wat liSSy zegt Lachen

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:03

Wauww MOOI! Schijnheilig

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:37

leuke foto's
mooi paard Kwijl
kan echt goed springen

_Clien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:26

heey egt een mooi paard en een hele koele kleur (k hou wel van bonte paardjes!!!) Kwijl
Ik vind dat ie echt juist heel erg mooi springt!

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:35

Sjonge ze doet me echt aan Okie denken, hoewel ze er toch anders uitziet (ja ik weet het, ik ben vreemd Tong uitsteken) Kan leuk springen hoor! Het plezier blijft toch het belangrijkste! Dat zie ik liever dan een chaggi paard met een geweldige techniek Knipoog Ik vind het echt een plaatje Lachen

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:28

Jeetje zeg, het is een heel ander paard zo om te zien! Wel erg leuk voor de afwisseling, helemaal als ze er zo'n lol in heeft. Ik ga die van mij ook maar eens een keer laten vrijspringen.... Lachen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:20

ik ga penotti in training bij jouw paard doen! penotti is ook zwartbont, maar heeft 1 kant vooral zwart en 1 kant vooral wit. en raad eens welke kant er altijd vies is ! Misschien leert hij ook eens hoe hij schoon moet blijven Haha! makkelijk voor mij

ontopic: leuk paard, kan leuk springen ook!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 23:36

thnx! echt leuk al die enthousiaste reacties! heb al een amazone geregeld die haar binnenkort onder t zadel wil gaan springen...ben heel benieuwd hoe dat gaat Lachen dus dan voor de afwisseling meer foto`s Lachen

De laatste tijd ist vroeg donker en foto`s in een verlichte buitenbak zijn allemaal vrij donker helaas....

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:00

Leuk paard! mooi bont ook!
ze kan echt wel goed springen!

roebeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:01

aaahh leuk paard zeg ook omdat ze dezelfde naam als mij heeft(ruby)hahaha. Ze kan hoog springen zeg echt leuk.en bonte parden vind ik altijd wel leuk.
xxxx fredjelover

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:08

Wat vouwt hij zijn beentjes mooi Kwijl
Een talentje!
Daar moet je zekers en vast op verderbouwen!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:33

Zo, ze kan makkelijk veel hoger springen! *LOL*

Lekker kontje heeft ze trouwens... Knipoog