Verder heel leuke pony
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mariellexxx schreef:ik sluit me bij iedereen aan, maar ik let er altijd op of mijn beugels niet gedraaid zitten ik erger me daar altijd aan.bij het opstappen doe ik ze meteen goed en zo blijven ze de hele trainig zitten. En bij jou zitten ze gedraaid, misschien had je t niet door![]()
Verder heel leuke pony
mariellexxx schreef:ik sluit me bij iedereen aan, maar ik let er altijd op of mijn beugels niet gedraaid zitten ik erger me daar altijd aan.bij het opstappen doe ik ze meteen goed en zo blijven ze de hele trainig zitten. En bij jou zitten ze gedraaid, misschien had je t niet door![]()
Verder heel leuke pony
Verder heel leuke pony

Fellor schreef:Vind dit eerlijk gezegd een beetje pluk "hoe krijg ik mijn pony in de krul" foto's. Met die handen daar beneden en een ruiter die zich stijf maakt in de armen en voorover. En pony loopt op aantal foto's te diep. Komt nog neit over alsof de pony er qua gehoorzaamheid en achterhand aan toe is naar beneden te komen.
Zie ook nergens een angelegd been ofzo.
Fellor schreef:Vind dit eerlijk gezegd een beetje pluk "hoe krijg ik mijn pony in de krul" foto's. Met die handen daar beneden en een ruiter die zich stijf maakt in de armen en voorover zit. En pony loopt op aantal foto's te diep. Komt nog niet over alsof de pony er qua gehoorzaamheid en achterhand aan toe is naar beneden te komen.
Zie ook nergens een angelegd been ofzo.
en als ie te diep loopt drijf ik hem er ook uit..