Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimmedor schreef:en miss_petit, ik heb les gehad van jos brinkman, en van hem moest ik met cambol dus die hindernissen met drafbalkjes doen, hem er gewoon met weinig contact op af laten draven, en zo'n hindernis komt altijd uit dus heeft ie geen reden te weigeren, dan begint ie echt vanuit de rug te springen en zich rond te maken, en het heeft wel geholpen als je kijkt naar zijn techniek nu en in mijn profielin uitjes spring ik ook heel vaak
Cambol is gewoon een paard met veel tuigbloed erin, dus lomp springen zal die altijd wel blijven doen, maar als die met mij maar een pakoer rondkomt, dan vind ik het niet erg

Komt het plaatje nog meer ten goede
Miss_Petit schreef:Ik heb niets te zeuren om zijn techniek, meer om jouw techniek
Nu hij zo fijn springt zou het nog mooier zijn als jij nu fijn kon gaan zittenKomt het plaatje nog meer ten goede
hoe moet ik volgens jou gaan zitten dan?
Miss_Petit schreef:Paard heeft best een aardige techniek
Zo te zien heeft de ruiter zeker lef, alleen vind ik ruiter-paard boven de hindernis er een beetje uitzien als los-vast combi, gezien de houding vd ruiter.
Anoukie schreef:Dat zelfde gevoel had ik ook, ik zou de ruiter ook liever wat minder over de hals zien gaan.
En ik weet dat het eigen keuze is, maar deze hoogte springen zonder cap vind ik echt onverantwoord,...

beautyfull_mickey schreef:ja omdat ze tegen jouw zeiden dat je minder over de hals moest gaan.
en bedoelde ik,kijk die ruiters eens,die hangen echt over de hals heen.
ik vind dus dat je netjes zit hoor
Anoukie schreef:Dat wil toch niet zeggen dat het goed is? Je zou kunnen proberen je handen wat meer bij je lijf te houden ipv naar voren te steken. Op 1 foto pak je zelfs je paard zijn hals vast. Lijkt me niet goed voor zijn balans.