Ultra Simmer (v. Gribaldi) at longework (pessoa)!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 14:44

Alikesflame schreef:
mooi paard beweegt ook mooi. Heeft hij een grijze staart of lijkt dta zo?

Hihi, hij heeft momenteel inderdaad een grijze staart, normaal gesproken niet, maar het is momenteel zó'n smeerpoets, wanneer de stal is gesausd en dat droog is zal ik z'n staart eens flink onder handen nemen Schijnheilig Tong uitsteken

Ik heb ook al zitten kijken hoe ik dat beter vast kon maken, maar ik zie helaas geen andere optie, gelukkig snijdt het niet hoor, ik zie nooit iets aan z'n schouders, ook niet qua haarverschuring Verward
Wanneer ik de gesp een ringetje lager vastmaak ben ik veel te bang dat hij met een rare sprong (en dioe maakt ie ) erin komt Scheve mond

Verder allemaal hartstikke bedankt, het is toch altijd fijn om bevestiging te krijgen dat je op de goede weg zit Bloos

Milou22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:53

Hee,
wat n supermooi paard Pling !
ziet er allemaal heel mooi uit hoor!
Ik ben wel een beetje benieuwd naar de vader van de moeder Bloos
en is hij eigenlijk al onder t zadel?
anders ben ik ook wel benieuwd naar eventuele rijfoto's Pling !
OK dan!

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 00:00

Ik doe, als ik mijn paard nog ff loswerk aan de longe, de rest van de pessoa (wat jij voor de borst hebt lopen) over de longeersingel/rug, aan de andere kant door een ringetje, weer terug over de longeersingel/rug en aan een ringetje vastgeklikt. Dat werkt wel goed.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 09:58

Ziet er super uit! Het is ook erg goed voor het paard longeren met pessoa. Ik ben mijn gribje daar ook mee aan het longeren je ziet ze gewoon vooruit gaan.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:25

ik snap wat je bedoelt met lastig,heb ik ook geprobeerd Clown

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:53

leuke foto 's *LOL*

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 18:16

Dank jullie wel allemaal!!!

@Milou22, Simmers opa van moeders kant is Farrington, rijfoto's van Sim staan in m'n profiel en in m'n onderschrift staat een link naar een topic met foto's van Sim onder de vrouw Tong uitsteken

Ik snap nog niet helemaal wat nu bedoeld wordt met die gespjes Verward
Ik vind het namelijk ook zo lastig om die gespen tijdens het longeren weer tussen de voorbenen onder de singel door te halen, stel dat hij schrikt, hang je daar onder, hihi Schijnheilig Ik meen tenminste dat bedoeld wordt dat ik alles los haal en dan na het warmlopen pas bevestig Verward

Maar in elk geval bedankt voor de tip OK dan! !