Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsewisper schreef:mensen het is een shetlander, shetlnaders kunnen veel dragen je ziet dat deze pony er geen moeite mee heeft hij heeft er plezier in kijk naar dat koppie
erg leuk !
rossebol schreef:ik het er mee eens dat je aan de grote kant bent maar dat wil niks zeggen over of de pony het kan houden
dus die hebben er geen last van. Ik wou hier alleen mee duidelijk maken dat lengte niks uitmaakt rossebol schreef:Ik heb geen commentaar over het fijt dat het meisje groot is maar wel over iets anders ik vind de springfoto's nou echt niet kwijl het lijkt wel of hij veelste laat afzet en ik vind dat ze haar teugels veelste strak heeft waardoor de pony moeite krijgt met de sprong. Ik ga niet in discussie over het rijden op shetlanders ik doe het namelijk zelf ook nog wel eens wel ben ik het er mee eens dat je aan de grote kant bent maar dat wil niks zeggen over of de pony het kan houden
En het excuus "je kan er een klein meisje blij mee maken" vind ik zowiezo een beetje slap, nu is dit meisje toch blij?