Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Skipper schreef:whahaha zie het alvoor me, kan je daar zonder hulp wel opkomen marliesje?!![]()
Of heb je hijskraantje nodig
Riant is echt groot en lang! Kan me voorstellen dat het wat moeilijjker is die bij elkaar te rijden (ff zachtjes uitgedrukt!)
Marliesje schreef:Ik stap thuis ook wel eens op een paard van 1.72. Makkie, gewoon de beugel een gaatje langer maken, of een sterk iemand heel lief aankijken en vragen om een voetje.
, ik denk dat bij mij de aftakeling toch wel een beetje is begonnen, dus als ik op Riant wil stappen heb ik denk ik wel een "optakeling" nodig
Riant schreef:Ik klim er gewoon zo op hoor zo lenig ben ik wel (oke toegegeven als ik ben gaan stappen dan pak ik een krukje) ik kan namelijk heel goed de hortensia Fluks techniek...
Er staan wel wat mooie springplaatjes in mijn profieltje als je benieuwd bent.
) Riant schreef:Last van uitscheurverschijnselen ??? Ikke niet ik jump er zo hopladefluks op. Ik vind eigenlijk Levy dat als je niet zo makkelijk op je paard kan komen dat je dan niet moet gaan buiten rijden hoor!! Want als je eraf valt en he beheerst de hortensia-fluks niet dan sta je wel mooi te kijken als je geen krukje hebt.

Riant schreef:Ik zal met de stalbaas overleggen of we een hijsinstallatie c.q. optalkel inrichting in de nieuwe stal kunnen maken. Whoopy en Levy als jullie dan een keertje langs willen komen dan kunnen jullie ook Riantje rijden!
Whoop voor zondag hebben we ngo wel een hoogwerker staan hoor als je Riant van dichtbij wil bekijken