Ik op Karlos!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:50

Mooi paard, en je zit er leuk op! Alleen waarom heb je maar op 1 foto je cap op?! Jammer vind ik dat.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 22:56

bedankt!! allemaal.
Ja, die handjes willen voor t gemak wel s kantelen en ik werk er echt aan om mijn benen er recht onder te krijgen, maar dat lgt er ook aan omdat ik de teugels snel te lang laat woorden.
Maar het gaat al veel beter.
Vandaag bijv. heb ik heerlijk gereden.
Ik zal even iemand strikken om weer foto's te maken.

Sushilla: Is Baily zo lelijk dan? Ze loopt niet zoals Karlos onder het zadel, maar gewoon zo vind ik er even mooi. Maja ze zijn beide van mij dus wat wil je.
Houd van allebei even veel.
Baily maakt me alleen meer aan het lachen en Karlos is het echte schatje beide zijn knuffelkonten dus wat wil ik nog meer.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:54

Waarom moet het hier nou altijd weer uitlopen op een discussie Verward
Mensen, als je toch geen zinnig commentaar kan geven, hou het dan voor je!!
Laat haar toch zelf beslissen of ze met slof rijdt of niet!!

Ik vind je paardje super lopen en je zit er netjes op hoor! Lachen

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 20:07

Nogmaals ik vind dat er echt gezeurd word over die slof het is inderdaad gewoon een hulpteugel en dit ziet er lekker ontspannen uit!
Zolang je weet hoe je hem goed kan gebruiken is het niet in de krul trekken. Meid ik vind je"dressuurcrack" geweldig! trek je niks van dat commentaar aan jij kent je paard en voeld hem het beste aan.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 16:05

Kruisjes,...

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 16:19

IK vind het er super mooi uitzien .. Lachen
Leuk setje !! Echt leuk .. en wat die slof betreft .. dat moet je toch helemaal lekker zelf weten... toch Knipoog

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 16:30

Ik vind je paardje Echt SUPER!!!! En ik vind het er erg netjes uitzien!!

En over die slof:.. Ze weet hoe ze hem er mee moet rijden, dus wat maakt het dan uit!!!

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 19:25

jeetje wat een gezuer over bijzetten hier altijd of over het rijden als je weet hoe je der mee moet omgaan dan kan dat best !!!!!!!!wat een mooi paard mooi bespierd

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 19:51

een heeeel mooi beessiej OK dan!

veter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:32

wees trots op zo'n mooi paardje kom je nog ver mee!!! *LOL*
succes, en rij hem zoals jij dat wilt want het ziet er super uit!!! OK dan! *LOL*

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 22:08

Bedankt voor die super reacties!!! Begin der van te Bloos! blozen!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:15

Jeetje, helemaal mijn soort paard Haha! Prachtig Lachen

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:17

Ik vind dat je een heel mooi paard hebt

Maar wat ik niet snap is dat je er zo op hamert dat je paard voor de wagen heeft gestaan!
Mijn paard loopt voor de wagen en ik rijd dressuur met hem
Ik vind juist dat het heel mooi te combineren is!
Onder het zadel blijven ze soepel en voor de wagen kan je mooi spieren trainen.
Dat je paard dus minder goed te rijden is omdat hij ook voor de wagen heeft gestaan vind ik echt onzin!!!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:23

Wat een heel mooi paard *LOL*
Het rijden ziet er echt super uit Lachen
De kleurtjes die je bij hem omdoet staan hem allemaal super.
Ga zo door *LOL*

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 22:34

Nou, das is t niet zou, hoor!
Hij kan super lopen van zichzelf (een paard dat niet mooi loopt kan je trainen tot die een ons weegt en dan loopt ie nog niet de sterren van de hemel).
Maar wat ik wel aan hem merk is dat ie zo gespannen en hoog wil lopen en dat t liefste in volle uitgestrekte draf. Dat is dressuur matig niet correct.
Je moet je paard zo beheerst mogenlijk door de baan leiden en dat lukt niet altijd. Bloos Nagelbijten / Gniffelen
Ik had zelf niet door dat ik het zoveel gezegt heb ik deze topic, maar ik ben gewoon zo ontzettend trots en gek op hem. Ja dan kan ik het nog wel duizend keer zeggen.
Het is zeker niet minachtend bedoelt, maar je krijgt al vaak de naam karreknol naar je hoofd geslingert voordat ze je paard ook maar gezien hebben.
Dus ik probeer er een positieve draai aan te geven en te bewijzen dat een "karreknol" ook een super "dressuurknol" kan zijn. En bovendien super verkeersmak dat zie je niet vaak bij de meeste heethoofdige dressuurcracks met super afstammeling.

Sushilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 08:37

Nee joh tuurlijk is ze niet lelijk!ook erg mooi!Maar ik vind hem gewoon super! OK dan! Je mag trots zijn op ze!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 08:43

BailyKarlos"]
Nou, das is t niet zou, hoor!
Hij kan super lopen van zichzelf (een paard dat niet mooi loopt kan je trainen tot die een ons weegt en dan loopt ie nog niet de sterren van de hemel)[/qoute]

Mee eens
Maar je kan er wel een hoop aan doen hoor Knipoog

[quote="BailyKarlos"]
Maar wat ik wel aan hem merk is dat ie zo gespannen en hoog wil lopen en dat t liefste in volle uitgestrekte draf. Dat is dressuur matig niet correct.
[/quote]

Aangespannen is dit ook niet correct, daar gaat het ook om ontspannenheid.
Maar dat is denk ik in bijna iedere tak van de sport zo.
Ik vind juist dat je voor de wagen een hoop extra dingen ziet
is je paard recht
doet hij goed mee van achter
ontspant hij goed
je keertwendingen kun je mooi oefenen omdat ze de kont er niet uit kunnen gooien.
Ik denk juist dat je flink bevoordeeld bent als je je paard op beide manieren kan trainen

[quote="BailyKarlos"]
Je moet je paard zo beheerst mogenlijk door de baan leiden en dat lukt niet altijd. Bloos Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

Daar heb ik inderdaad ook ervaring mee Schijnheilig Haha!

[quote="BailyKarlos"]
Ik had zelf niet door dat ik het zoveel gezegt heb ik deze topic, maar ik ben gewoon zo ontzettend trots en gek op hem. Ja dan kan ik het nog wel duizend keer zeggen.
[/quote]

En terecht OK dan!

[quote="BailyKarlos"]
Het is zeker niet minachtend bedoelt, maar je krijgt al vaak de naam karreknol naar je hoofd geslingert voordat ze je paard ook maar gezien hebben.
[/quote]

Ik denk dat meer mensen eens zouden moeten gaan kijken bij een menwedstrijd.
Tegenwoordig lopen ze in alle soorten en maten voor de wagen en maakt het niet van welk ras ze zijn of welke bouw ze hebben.

[quote="BailyKarlos schreef:
Dus ik probeer er een positieve draai aan te geven en te bewijzen dat een "karreknol" ook een super "dressuurknol" kan zijn. En bovendien super verkeersmak dat zie je niet vaak bij de meeste heethoofdige dressuurcracks met super afstammeling.

Dat verkeersmak is inderdaad echt super.
Wat je hierboven zegt snap ik wel maar ik denk dat al genoeg karreknollen bewezen hebben dat ze goede dressuurpaarden zijn.
Een hoop paarden die hoog in de mensport lopen hebben al een dressuurcarriere achter de rug namelijk