Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BailyKarlos"]
Nou, das is t niet zou, hoor!
Hij kan super lopen van zichzelf (een paard dat niet mooi loopt kan je trainen tot die een ons weegt en dan loopt ie nog niet de sterren van de hemel)[/qoute]
Mee eens
Maar je kan er wel een hoop aan doen hoor
[quote="BailyKarlos"]
Maar wat ik wel aan hem merk is dat ie zo gespannen en hoog wil lopen en dat t liefste in volle uitgestrekte draf. Dat is dressuur matig niet correct.
[/quote]
Aangespannen is dit ook niet correct, daar gaat het ook om ontspannenheid.
Maar dat is denk ik in bijna iedere tak van de sport zo.
Ik vind juist dat je voor de wagen een hoop extra dingen ziet
is je paard recht
doet hij goed mee van achter
ontspant hij goed
je keertwendingen kun je mooi oefenen omdat ze de kont er niet uit kunnen gooien.
Ik denk juist dat je flink bevoordeeld bent als je je paard op beide manieren kan trainen
[quote="BailyKarlos"]
Je moet je paard zo beheerst mogenlijk door de baan leiden en dat lukt niet altijd.![]()
![]()
[/quote]
Daar heb ik inderdaad ook ervaring mee![]()
[quote="BailyKarlos"]
Ik had zelf niet door dat ik het zoveel gezegt heb ik deze topic, maar ik ben gewoon zo ontzettend trots en gek op hem. Ja dan kan ik het nog wel duizend keer zeggen.
[/quote]
En terecht![]()
[quote="BailyKarlos"]
Het is zeker niet minachtend bedoelt, maar je krijgt al vaak de naam karreknol naar je hoofd geslingert voordat ze je paard ook maar gezien hebben.
[/quote]
Ik denk dat meer mensen eens zouden moeten gaan kijken bij een menwedstrijd.
Tegenwoordig lopen ze in alle soorten en maten voor de wagen en maakt het niet van welk ras ze zijn of welke bouw ze hebben.
[quote="BailyKarlos schreef:Dus ik probeer er een positieve draai aan te geven en te bewijzen dat een "karreknol" ook een super "dressuurknol" kan zijn. En bovendien super verkeersmak dat zie je niet vaak bij de meeste heethoofdige dressuurcracks met super afstammeling.