nodige commentaar is al gegeven

gaaf setje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Riant schreef:Dat jij pijn in je rug hebt is heel vervelend natuurlijk wel leuk dat je wel weer een beetje kan rijden, wat mij op een aantal foto's erg opvalt is dat het paard zijn rug heel erg wegdrukt, misschien heb je er wat aan als hij ontspant want meer voorwaarts neerwaarts tee rijden zodant hij wat beter over de rug gaat lopen. Veel succes!
ik had dat er 2 weken geleden bijna helemaal uit maar nu hij weer door andere is gereden zit dat er weer in. Hij moet echt behoorliik voorwaarts worden gereden en daar zit het probleem. In het begin waar hij idd zijn rug wegdrukt is hij nog niet genoeg voorwaarts.. Daarna, na heel veel overgangen, gaat hij meer ontspannen en zijn rug gebruiken..
regine schreef:Ik weet er alles van met pijn in je rug rijden! Heb ook maanden niet gereden en allemaal vreselijke mensen over de vloer gehad die dachten het wel even te kunnen en nu zit ik er 1 keer in de week zelf weer op. Zal ook niet super rechtop zitten maar het voelt zo gaaf om net die paar meter het 'gevoel' te krijgen van vroeger!! Ben blij dat je er weer op zit en wens je veel sterkte en beterschap!!
En ik denk dat ie daarom soms wat meer met zn hoofd omhoog komt.
Britty schreef:Jeetje, was je de volgende dag niet gebroken? Met je rug enzo bedoel ik? Maar superknap hoor, dat je het karakter hebt om door te rijden tot je netjes kan afsluiten, ondanks dat je zelf pijn hebt! En zo slecht ziet het er niet eens uit.
ps: hoeveel leden heeft de brammiefamclub al?
.. Het zit in m'n heupen/bekken..probeer daar maar eens soepel te blijven... Gelukkig had ik gister een goeie dag en heb ik toch even fijn gereden