Utah@work , erg goed al zo jong!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 20:39

gomir schreef:
Als je eens voor me wilt kijken wat voor bloed het is graag, vind ik altijd wel leuk om te weten.

Ik vroeg me meer af bij welke particulier, omdat ik in deze regio heel wat mensen ken Knipoog

Ik ga het nu wel gelijk ff navragen en zodra ik het weet hoor je het van mij, kmoet ff in de papieren kijken maar die heb ik hier niet liggen. Lachen

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:01

leuk paardje zeg Haha!
heeft een erg mooi koppie Haha!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:33

geweldig!! we hebben allebei een Utah Haha!
en ik moet zeggen dat jouw Utah lekker loopt zo te zien! de mijne moet nog ingereden worden en ik hoop dat ie het net zo goed gaat doen als de jouwe!

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 17:58

MissArianne schreef:
geweldig!! we hebben allebei een Utah Haha!
en ik moet zeggen dat jouw Utah lekker loopt zo te zien! de mijne moet nog ingereden worden en ik hoop dat ie het net zo goed gaat doen als de jouwe!

Thanx Bloos Utah is in mei ingereden en nu ik in de les zit zie ik steeds meer vooruitgang, kga misschien zelfs wedstrijdjes rijden, keb er zelfs al eentje onderling gehad (161 pnt). Als jouw Utahtje is ingereden wil ik ook foto's zien hoor

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:35

Ja ziet er erg netjes uit, hoelang rijdt je haar nu? en heb je haar zelf ingereden?? groetjes Linda

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 20:15

Linnus schreef:
Ja ziet er erg netjes uit, hoelang rijdt je haar nu? en heb je haar zelf ingereden?? groetjes Linda

Thanx, keb haar niet zelf ingereden, wij hebben haar nu bijna 2 maandjes en ze is sinds mei onder het zadel. Degene die haar heeft ingerden was de enigste persoon die erop heeft gereden voordat wij haar kregen
Lachen

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:08

whaauw, dan nog mijn complimenten!! OK dan!