paard loopt kort linksvoor

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 12:43

De DA kan erg goed bepalen of het aan spieren ligt of dat het aan iets anders zoals de pesen, of verslijting van de gewrichten. Hij stuurt je echt wel door naar de fysiotherapeut. Daarentegen kan een fysio niet zien wat het is als het niet aan de spieren ligt. daarom ben ik juist voor de DA!!!!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:02

Hoi Michelle,

Balen zeg...
Maar ik zou hem eerst een weekje op rust zetten (probleem is echter als het de spierren zijn moet hij gewoon zichzelf vrije beweging kunnen geven en als het de pezen of gewrichten zijn dan moet hij weer box rust met enkel aan de hand beweging..) en als dan het nog niet ok is dan eerst even de DA (die gespecaliseerd is in paarden) laten kijken en dan kan het met misschien medicatie/rust en anders ook eens een keer de fysio wel oplossen.
Je hebt trouwens een hele goede magnetieseur (of hoe je het moet schrijven) uit Belgie, Chris.....nogwat..
Misschien is die ook wel een optie, super wat die man kan bereiken bij een paard.
Je kan eerst de fysio er gewoon naar kunnen laten kijken maar bij Indy (mijn eerste paardje) zag niemad echt iets duidelijk......totdat hij op de foto ging toen kwam er een hoop problemen uit..
Hoop dat het al met al allemaal meevalt en hij zich misschien een keer met rollen of gek doen heeft bezeert.

Gr. Angenita

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 21:46

Chris komt idd ook langs Woestein . Leuk dat je hem ook kent. Ik heb hem al een paar maal op stal bezig gezien met zijn apparaatjes en magnetisch deken, en idd niet zijn handen te vergeten. Ik wéét gewoon dat hij meer kan, ziet en weet dan de DA. Oké buiten de mensen van Wolvega om. Maar goed, volgende week komt hij langs dus.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 23:12

Hij kwam heeeeeel vaak bij tigi..vandaar
en hij heeft woes zijn tanden een keer gedaan.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 11:47

Lachen leuk

gammon loopt weer zo goed als normaal. Verward hij heeft nog een keer reiki aan beide voorbenen gekregen, hij krijgt kruiden voor de spieren en loopt buiten. ik laat de fysio toch nog maar komen voor de zekerheid. een behandeling van hem kan nooit kwaad.
en ik probeer een natuurlijk bekapper hier te krijgen, al is dat wel een probleem want hij moet of uit assen komen of uit soest. Scheve mond

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 03:58

Fijn dat het weer goed gaat met die Kanjer van je Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 22:03

ja écht wel fijn! Morgen ga ik weer wat beginnen met rustig stapwerk. Woensdag komt de fysio langs.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 17:39

chris (meulyzer) is geweest en heeft gam met een laser-licht apparaatje behandeld, en een massage gegeven. hij vond geen blokkades of blessures, alleen zijn billen waren wat gespannen. die zijn nu dus weer lekker los! Haha!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:57

Nou dat is super!
Mischien heeft hij zich gewoon wat bezeerd tijdens het gek doen buiten ofzo...je weet maar nooit met die paarden!
Gelukkig valt het dus mee, succes verder!

Gr. Angenita

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:02

Top OK dan!

Nu kan je weer lekker met je ventje aan de gang.
Geef hem maar een extra dikke knuffel van mij!

Off-topic: Wanneer kom je nou naar Den Haag????

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:16

ik heb de rest niet gelezen maar ik zou er een fysio bij halen. 1 tinker bij ons op de manege struikelde heel vaak en liep kort voor het probleem was dat ze vast zat...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 22:54

Pellie schreef:
chris (meulyzer) is geweest en heeft gam met een laser-licht apparaatje behandeld, en een massage gegeven. hij vond geen blokkades of blessures, alleen zijn billen waren wat gespannen. die zijn nu dus weer lekker los! Haha!

oh wouterpaard, erg leuk dat je reageert maar hier staat al wat je zegt Lachen gelukkig was de blessure over, hij had alleen wat stijve bilspieren.

jep paola en zonder angst dat hij teveel gaat doen. in december komt er een natuurlijk bekapper langs die, hoop ik, de gevoeligheid van zijn hoeven kan verbeteren.
ik ga hem knuffelen!

off topic: kom nog steeds het weekend van 19 november naar den haag dus ik ga je bellen!! spannend!