Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Frannie schreef:wow, toen ik sprong met largio toen ie net geen 4 was, kreeg ik allerhande grovve opmerkingen naar mijn hoofd geslingerdEn dan is dit weer helemaal oke?
soms begrijp ik jullie bokkers niet...
voor de rest: heb nog nooit zoiets koddigs geizne, echt toppie
qwinty schreef:Harstikke leuk
Maare alleen snap ik ook niet wrom je nu al met sporen rijd!
Ik zou dat persoonlijk pas doen als mijn pony echt niet vooruit te branden is maar goed dat ben ik! hihi
.
.
. Ze is zo leergierig en wil alles voor mij doen. Maar als ik niet aan geef dat ik wil springen loopt ze ook dwars door de hindernis heen zonder een huppeltje. Zo goed luisterd ze naar mij, en zo correct moet ik haar rijden. Dennis schreef:Spike zal het toch ook wel voor je willen doen? Anders kom je maar eens les bij ons rijden.
Roosje is nu eenmaal gewoon geweldig. Ze is zo leergierig en wil alles voor mij doen. Maar als ik niet aan geef dat ik wil springen loopt ze ook dwars door de hindernis heen zonder een huppeltje. Zo goed luisterd ze naar mij, en zo correct moet ik haar rijden.
. Ik kom wel een keertje een lesje mee rijden
.Dennis schreef:Nee, dit zijn goedkope kunsstofbeugels.
Tja, waarom shet rijden? Je hebt ze zelf zeker nog nooit serieus gereden? Heb nog geen enkel ander ras met zo'n fijn karakter gevonden(en heb veel verschillende paarden en pony's gereden hoor!).
(schetje ging ook gewoon ineens vlak voor de schotten, als je links wilde, ineens rechts, LOL).
Supertje schreef:Hele leuke foto's! Geweldig die bolletjes wol![]()
Moet zeggen dat ik je er trouwens netjes op vind passen, is Roos groter dan Dennis?
Niks mis met goed gebruikte sporen op een 3 jarige trouwens. Bovendien moet ze om Roos met de spoor te raken echt haar hakken optrekken.
En sporen zijn niet bedoeld om je paard vooruit te krijgen, maar om af en toe een iets duidelijkere hulp te geven. Problemen met voorwaarts zijn, zijn beter op te lossen met een zweepje.
QuijoSavan schreef:
Vind het wel leuke beestjes, maar weenie heb het er niet zo op, zie er liever echte kleine kindertjes op.
. Heb er 6 lopen, waar er in de praktijk 4 van helemaal van van mij zijn(2 met een eigenaar die verweg woont, 2 echt van mij).