Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat heeft ze lange manen gekregen trouwens! nog even en ze haalt Evita in 

succes met Gold!
iloveperry schreef:sorry, maar dit kon ik ff niet laten.
op die laatste foto zie je duidelijk dat je het elastiek vast hebt en niet de teugels.
het elastiek hoort achter de oren te zitten en niet in je handen, hier trek je hem dus in die houding,
sorry hoor, je kan je hier niet onderuit banketstaaflen,
misselijk wordt ik daarvan .de elastiek moet je net achter de oren aandoen en dan door je bitringen naar onder tussen zijn benen ,ikzelf rijdt er erg graag mee omdat het het paard net niet dwingt ,alleen als ie iets te hoog komt dan krijgt hij druk op zijn hoofd 
libke schreef:ik wou het net ook zeggen jullie gebruiken de elastiek als een slofteugelmisselijk wordt ik daarvan .de elastiek moet je net achter de oren aandoen en dan door je bitringen naar onder tussen zijn benen ,ikzelf rijdt er erg graag mee omdat het het paard net niet dwingt ,alleen als ie iets te hoog komt dan krijgt hij druk op zijn hoofd
het is spijtig dat sommige mensen hulpteugels gaan gebruiken terwijl ze niet eens weten hoe je hem deftig aan doet ,laat staan dat ze weten hoe ermee te rijden!

Normaal gesproken zou ik dit bijv ook met een slofje kunnen doen maar toevallig had ik die niet bij de hand vandaar)