Verschil van 8 weken geleden en nu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:43

Ik vind ere heel erg netjes uitzien op de laatste foto. Loopt misschien een beetje laag, maar daar kun je aan gaan werken. Het ziet er nu een heel stuk meer ontspannen uit! Ook een heel mooi paardje, Ik geef 1 tip. ik zou je beugels wat langer doen. Je zit nu nanmelijk op de fotos met je benen over je kniewrongen heen. En omdat je een dressuurzadel hebt, zou 2 gaatjes langer er een heel stuk mooier uitzien! Je zit nu redelijk opgekropt met je benen heb ik het idee Tong uitsteken. Maar verder ga zo door. Nu gewoon proberen haar wat omhoog en ronder te laten lopen. Maar ik vind het een mooi plaatje hoor, jullie 2

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:11

YvonneAa schreef:
Op de eerste foto is de ontspanning wel een stuk verder te zoeken dan op de laatste. En bij Jasmijn kan de ontspanning nooit genoeg zijn. Misschien ziet het er wel te laag uit, maar ik ben allang trots dat ik haar zo laag kan rijden tijdens het voorwaarts neerwaarts.

Maar alsnog bedankt voor je reactie Lachen

Vind het ook een beetje laag maar het is al wel een hele verbetering!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 17:55

meiske16 schreef:
ja best laag....(kan dieper en ronder...dit lijkt een beetje op halsstrekken(niet neg. bedoelt)misschien komt het ook wel door de foto,het is een moment opname...ik vind dit best moeilijk oordelen,ivm 2 fotos maar...
het ziet er wel netjes uit daar niet van hoor Haha! OK dan!

Maar hij loopot hier al achter de loodlijn, dus moet hij zeker niet dieper.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 18:17

beautyfull_mickey schreef:
maar ik neem aan dat je niet elke dag het hele uur zo rijd he?zoals op die laatse foto.

ik vind zoiets wel goed voor los te rijden,of na het rijden maar niet voor de hele tijd te rijden.

ik persoonlijk vind de eerste foto goed uitzien hoor?
wel nog wat onder de loodlijn.
is dit soms een volbloed?

ja, het is een volbloed. En bedankt voor je opmerkingen Lachen

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 18:18

SuperPepeijn schreef:
yvonne als ik jou was zou ik niet zoveel luisteren naar wat de bokkers allemaal te zeggen hebben maar instructie regelen. zoveel valt immers niet te adviseren van foto's. lekker actief paardje, zo lijkt het.

Ik heb een zeer goede instructrice, waar ik veel les van krijg dus dat zit prima.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 18:19

Kowloon1 schreef:
oei, vond het eerste toch beter uitzien Scheve mond

Aan de ene kant vind ik de eerste ook wel wat hebben, maar ze liep daar niet geheel ontspannen. Dan zie je op de tweede foto toch wel dat de ontspanning een stuk beter is geworden Lachen

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 18:20

joortje schreef:
ziet er netjes uit hoor mooi paardje ook!

Bedankt!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 15:37

Haffielover schreef:
Ik vind ere heel erg netjes uitzien op de laatste foto. Loopt misschien een beetje laag, maar daar kun je aan gaan werken. Het ziet er nu een heel stuk meer ontspannen uit! Ook een heel mooi paardje, Ik geef 1 tip. ik zou je beugels wat langer doen. Je zit nu nanmelijk op de fotos met je benen over je kniewrongen heen. En omdat je een dressuurzadel hebt, zou 2 gaatjes langer er een heel stuk mooier uitzien! Je zit nu redelijk opgekropt met je benen heb ik het idee Tong uitsteken. Maar verder ga zo door. Nu gewoon proberen haar wat omhoog en ronder te laten lopen. Maar ik vind het een mooi plaatje hoor, jullie 2

Het is geen dressuurzadel, maar een vzh-zadel. Het lijkt inderdaad een dressuurzadel op de foto's. Dan nog zouden mijn beugels een gaatje of 2 langer mogen, ondanks dat het een vzh-zedel is. En bedankt voor de compliment

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 15:59

ik vind het een heel leuk paardje , ze loopt uiteraard, zoals de meesten al zeiden, iets te laag nu , maar wel meer ontspannen. Want mij vooral opviel is dat ze wat onderbespierd lijkt. misschien lijkt het alleen zo, maar vooral bij de overgang van schoft naar hals lijkt het wel. hoe oud is ze/hij?

sofie

mellylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 16:08

leuk paard !
maar bij de tweede foto is het mischien wel een beetje te laag !
maar ik denk dat je het op een foto niet zo goed kunt zien!
maar het gaat vast beter als 6 weken geleden!
dus .. Goed hoor !! Haha!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 19:29

Paljassofie schreef:
ik vind het een heel leuk paardje , ze loopt uiteraard, zoals de meesten al zeiden, iets te laag nu , maar wel meer ontspannen. Want mij vooral opviel is dat ze wat onderbespierd lijkt. misschien lijkt het alleen zo, maar vooral bij de overgang van schoft naar hals lijkt het wel. hoe oud is ze/hij?

sofie

Ze is al 14. Alleen wordt ze 'pas' sinds 6 jaar bereden. Haar hals is inderdaad ontzettend iel, daarom probeer ik (doormiddel van voorwaarts, neerwaarts) de bespiering in de hals wat meer te laten worden zodat het wat meer lijkt.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:08

YvonneAa schreef:
Ze is al 14. Alleen wordt ze 'pas' sinds 6 jaar bereden. Haar hals is inderdaad ontzettend iel, daarom probeer ik (doormiddel van voorwaarts, neerwaarts) de bespiering in de hals wat meer te laten worden zodat het wat meer lijkt.

de hals bedoelde ik dus vooral, goed dat je het zelf weet en er wat aan doet