. Maar verder ga zo door. Nu gewoon proberen haar wat omhoog en ronder te laten lopen. Maar ik vind het een mooi plaatje hoor, jullie 2
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar verder ga zo door. Nu gewoon proberen haar wat omhoog en ronder te laten lopen. Maar ik vind het een mooi plaatje hoor, jullie 2
YvonneAa schreef:Op de eerste foto is de ontspanning wel een stuk verder te zoeken dan op de laatste. En bij Jasmijn kan de ontspanning nooit genoeg zijn. Misschien ziet het er wel te laag uit, maar ik ben allang trots dat ik haar zo laag kan rijden tijdens het voorwaarts neerwaarts.
Maar alsnog bedankt voor je reactie
meiske16 schreef:ja best laag....(kan dieper en ronder...dit lijkt een beetje op halsstrekken(niet neg. bedoelt)misschien komt het ook wel door de foto,het is een moment opname...ik vind dit best moeilijk oordelen,ivm 2 fotos maar...
het ziet er wel netjes uit daar niet van hoor![]()
beautyfull_mickey schreef:maar ik neem aan dat je niet elke dag het hele uur zo rijd he?zoals op die laatse foto.
ik vind zoiets wel goed voor los te rijden,of na het rijden maar niet voor de hele tijd te rijden.
ik persoonlijk vind de eerste foto goed uitzien hoor?
wel nog wat onder de loodlijn.
is dit soms een volbloed?
SuperPepeijn schreef:yvonne als ik jou was zou ik niet zoveel luisteren naar wat de bokkers allemaal te zeggen hebben maar instructie regelen. zoveel valt immers niet te adviseren van foto's. lekker actief paardje, zo lijkt het.
Haffielover schreef:Ik vind ere heel erg netjes uitzien op de laatste foto. Loopt misschien een beetje laag, maar daar kun je aan gaan werken. Het ziet er nu een heel stuk meer ontspannen uit! Ook een heel mooi paardje, Ik geef 1 tip. ik zou je beugels wat langer doen. Je zit nu nanmelijk op de fotos met je benen over je kniewrongen heen. En omdat je een dressuurzadel hebt, zou 2 gaatjes langer er een heel stuk mooier uitzien! Je zit nu redelijk opgekropt met je benen heb ik het idee. Maar verder ga zo door. Nu gewoon proberen haar wat omhoog en ronder te laten lopen. Maar ik vind het een mooi plaatje hoor, jullie 2
Paljassofie schreef:ik vind het een heel leuk paardje , ze loopt uiteraard, zoals de meesten al zeiden, iets te laag nu , maar wel meer ontspannen. Want mij vooral opviel is dat ze wat onderbespierd lijkt. misschien lijkt het alleen zo, maar vooral bij de overgang van schoft naar hals lijkt het wel. hoe oud is ze/hij?
sofie
YvonneAa schreef:Ze is al 14. Alleen wordt ze 'pas' sinds 6 jaar bereden. Haar hals is inderdaad ontzettend iel, daarom probeer ik (doormiddel van voorwaarts, neerwaarts) de bespiering in de hals wat meer te laten worden zodat het wat meer lijkt.