Multifuncioneel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cornelie schreef:Commentaar tijdens deze les van instructie:........ als je nou gewoon je teugels wat korter pakt...........( kunnen m'n handen ook wat naar voren
)
Dat ding om zijn staart is een staartzak. 1 x in de week gaat het eruit, was ik de staart, cowboy magic erin, vlecht er in en hup weer terug in de zak. Zo houd je de staart schoon, vol en uit de knoop
Maar dit is alleen weer zo'n vreselijk dekje dat er altijd onderuit schuift

cornelie schreef:En eerlijk is eerlijk, het is geen dressuurpaard. Het is een amerikaanse appaloosa die vooral gefokt zijn voor de westernsport. Het zijn dan vaak wat korte compacte dieren die zwaar gebouwd zijn van voren, korte zware hals en vrij weinig beweging. Hmm, waarom rijd ik eigenlijk dressuur

Nja, elk paard eigenlijk

cornelie schreef:Hij is helaas niet echt makkelijk. Elke les krijg ik dat ook weer te horendus ik heb zeker geen illusies over hoe ver we zouden kunnen komen in de dressuur. Hij kan ook van het ene op het andere moment exploderen. Dus ik zie hem nu echt puur als leerpaard voor mijzelf en er valt nog genoeg te leren
![]()
En dan krijg je helaas wel eens van die foto'sHij loopt heel braaf en ineens schiet hij naar voren bv. Maar ja, we rijden B dus dan gaat het allemaal nog niet zo volgens de boekjes
![]()
Was alleen benieuwd wat er daar op die foto aan de hand was.