Zazou aan het werk (commentaar welkom) --deel 1--

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 11:38

Sall schreef:
Ik heb het commentaar nog niet doorgelezen, maar wat mij als eerste opvalt is dat jij je handen (polsgewrichten) heel erg vast zet! Zijn die eenmaal ontspannen, dan zakt die hals vanzelf wel! Succes met je mooie fjord!

Idd! in deel 2 is het al minder en zakt ze ook met haar hoofd Lachen

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:41

Valt me nu pas op dat je er een dressuurzadel op hebt liggen.
is dat een speciaal fjordenzadel?

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 20:47

Anke schreef:
Valt me nu pas op dat je er een dressuurzadel op hebt liggen.
is dat een speciaal fjordenzadel?

Ja het is idd een dressuurzadel. En ik zou niet weten of het een speciaal fjordenzadel is. Deze zat er geloof ik bij toen Renee haar kocht.

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:12

Leuke Fjord! Ziet er ook goed uit. Ik vind alleen dat je je handen iets meer 'gewoon' rechtop mag doen en ontspannen houden (soms lijkt het alsof je hand een beetje vast staat, kan ook aan de foto liggen hoor). En verder niet te dicht bij mekaar, je handen. Maar dat komt ook maar op
een paar foto's voor. Verder heb ik nog een vraag. Wat doe jij hier met je buitenhand op deze foto?

Afbeelding

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:40

Marsie schreef:
Leuke Fjord! Ziet er ook goed uit. Ik vind alleen dat je je handen iets meer 'gewoon' rechtop mag doen en ontspannen houden (soms lijkt het alsof je hand een beetje vast staat, kan ook aan de foto liggen hoor). En verder niet te dicht bij mekaar, je handen. Maar dat komt ook maar op
een paar foto's voor. Verder heb ik nog een vraag. Wat doe jij hier met je buitenhand op deze foto?

[image]

Het is idd al een paar keer gezegd dat ik mijn handen vastzet. En dat is in deel 2 al veel minder. Lachen Maar eh.. Mijn handen te dicht bij elkaar? Je moet je handen toch dicht bij elkaar houden Verward
Wat ik met mijn buitenhand doe? Geen idee Verward Ze zat zich ook wel in de hoek heel de tijd aan te stellen dat teqil_mikey daar zat. Maar ik heb werkelijk geen idee wat die buitenhand doet, maar het is niet goed Scheve mond
Gelukkig zijn het maar moment opnames Lachen

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:43

Oja ik moet er wel bij zeggen dat ik vorig jaar mijn arm heb gebroken (rechts) en ik deze helemaal niet goed kan bewegen/buigen. Dus vandaar ook dat mijn rechterhand er af en toe een beetje spastisch op staat Bloos! Haha helaas is daar niks aan te doen..

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:43

Ja, het lijkt alleen soms alsof je echt je handen tegen elkaar hebt staan, dat lijkt me zo onhandig rijden Haha! Tong uitsteken maar je moet ze idd ook niet te ver uit mekaar hebben staan. Verder ziet er goed uit hoor Lachen suc6 verder nog met rijden

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:46

Marsie schreef:
Ja, het lijkt alleen soms alsof je echt je handen tegen elkaar hebt staan, dat lijkt me zo onhandig rijden Haha! Tong uitsteken maar je moet ze idd ook niet te ver uit mekaar hebben staan. Verder ziet er goed uit hoor Lachen suc6 verder nog met rijden

O haha, ik dacht al Huh.. Clown Maar bedankt voor de reactie! En ik ben al flink met mijn handen bezig hoor! Met het "rechtdoen".
En ik vind eigenlijk niet dat ik mijn handen vastzet, al is dat op deze foto's wel te zien Scheve mond
Bedankt hoor Lachen

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 05:42

Leuke fjord
Ziet der netjes uit

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:20

ja ik vind het ook een mooie fjord!!!!

succes met het oefenen!!!!! Haha! OK dan!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:14

ik vind het hele leuke mooie foto`s mel..
Ik vind het er alleen niet helemaal ontspannen uitzien maarja dat is bij mij 9 van de 10 keer ook niet als ik foto`vans paarden van stal in brabant zet maar dat heeft ook zijn andere redenen..
maarja voor de rest super hoor ik ga snel door naar deel 2

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:00

zit er goed uit leuk paardje zazou is een *kwijl* ford wat een leuk beestje zeg *kwijl* Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:54

Mooie kleur Zag alleen dat je neusriem een beetje vaag vast zat Verward Of lijkt dat maar zo? Nou veel succes met rijden Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:18

Woow mel!
ziet er super uit OK dan!

je gaat vooruit man! en ik kom binnenkort zeker een keer kijken !!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:51

Kimmie_girl schreef:
ik vind het hele leuke mooie foto`s mel..
Ik vind het er alleen niet helemaal ontspannen uitzien maarja dat is bij mij 9 van de 10 keer ook niet als ik foto`vans paarden van stal in brabant zet maar dat heeft ook zijn andere redenen..
maarja voor de rest super hoor ik ga snel door naar deel 2

ik had niet echt het idd dat ze niet ontspannen liep (want ik zat namelijk bij de bak rand maar zo als we allemaal weten het zijn moment opnamen misschien lijk het daarom we zo ik weet van me zelf dat het bij mij ook niet altijd het geval is maar ik dacht toch redelijk te zien dat ze ontspannen reed
maar dat ik mijn mening

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 17:51

NehnaDagmar schreef:
Mooie kleur Zag alleen dat je neusriem een beetje vaag vast zat Verward Of lijkt dat maar zo? Nou veel succes met rijden Lachen

Ja idd mijn neusriem zit een beetje vaag. Hij is te groot en zit iets te hoog. Maar als ik hem lager die zit hij weer veels te laag.. Scheve mond Ik was vandaag voor een nieuwe kijken, maar ik vond ze aardig duur, dus een nieuwe komt er nog aan. Maar heb niet het idee dat ze er last van heeft/dat het in de weg zit ofzo.
Bedankt voor je reactie..

Ja MarJoo je moet snel weer komen! Sorry trouwes dat ik vandaag niet naar Sal kwam maar ik was pas half 6 thuis van Zazou Clown

@ Michelle Tong uitsteken Het lijkt op de foto's idd meer gespannen dat het echt was. Ze was wel iets gespannen ja, maar wat wil je met heel de week buitenrijden (beetje spierpijn) enzo en een enge michelle aan de kant Clown haha nee hoor grappie Knipoog Maar dan kan niet alles perfect zijn Lachen
En ze was ook niet echt vooruit te branden he Mies Clown