Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Geeft ook niks, maar kijk alsjeblieft uit! Dat bokken en rennen komt nog wel, dat doen ze allemaal wel een keer (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) Pak het gelijk goed aan in het begin, en zorg voor een goede protectie. Dat je niet als ankie op dat paard zit kan ik me helemaal voorstellen, je moet mij eens op een paard zien zitten als deze pas voor de tweede keer onder het zadel is 
Taaclover schreef:Ik vind de foto´s niet zo prettig om naar te kijken.
Niet omdat het er nou zo rot uitziet maar het gaat om de details.
Ik vind de veiligheid van de ruiter echt 0,0000%!!
Je kan wel zeggen dat cap je eigen keus is maar dan vind ik bij deze dat je geen verstandige keuze maakt.
Je paardje kan nog zo braaf zijn maar ooit eens aan gedacht dat die jonge dieren niet zoveel evenwicht hebben
Hij hoeft zich maar te verstappen en om te vallen en hij neem jou zo mee naar de grond.
En wat zeggen ze dan tegen je ouders?! Tja als ze een cap op had.... zullen je ouders dan ook zeggen ach dat was haar eigen keus???
Daarbij mis ik nog je bokriem of een beugelriem om zijn hals.
Als hij nu het rit aan neemt kom je wel degelijk in zijn mond.
Verder ziet het plaatje er goed uit
Maar denk alsjeblieft ook aan je eigen veiligheid.
Mik_beer schreef:Oke nou weet ze het wel ..!!!
Ziet er goed uit, beetje meer achterover zitten, anders moedig je hem alleen meer aan om harder te gaan(zolas hierboven
)
en alles gaat helemaal goed! 
Milkaatjuh schreef:@ Dimple: Thijs ging inderdaad niet harder van voorover zitten... Hij ging juist alleen maar langzamer.
)