lonnie schreef:ik hoop ook dat ze nu eindelijk eens ergens blijft, want ze is echt al veel te vaak verhuisd....ik vind trouwens dat ze er wel beter uit heeft gezien, maar dat komt misschien door het veulen.
Labelle heeft een jaar bij ons op de Woltershof gestaan en we wisten allemaal dat ze weer verkocht zou worden nadat ze goed ingereden was en weer vertrouwen in de mensen had, want dat had ze niet omdat haar vorige eigenaresse bang was om met haar te rijden en haar de hele dag maar liet staan in een kleine paddock.
Labelle is helemaal bijgetrokken en is een hele brave merrie die nergens meer bang voor is en nu dus naar een nieuwe eigenaresse gaat die veel plezier van haar zal hebben.
Dat ze zo mager is komt inderdaad omdat ze nog niet zo lang geleden nog een veulen bij haar had.
. Jammer dat je daar achteraf pas achter komt....Ben blij dat ze daar weg is in ieder geval en hoop echt dat ze bij haar nieuwe eigenaar een lange en leuke tijd heeft!
Maak je niet druk, ik had gewoon zin om even te reageren, maar je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.
stond in een van de andere reacties