halllo ik was dat nie :S:S dat was springlady en ik heb de reden gezegt waarom ik niet op les kon en het zijn momentopnames want ze vind het juist wel leuk
Toess
Geplaatst: 19-10-04 18:35
nou euh neem een krantenwijk en betaal daar je lessen van want dit is niet goed voor jou want zo leer je jezelf allemaal verkeerde dingen aan en al helemaal neit voor het paard wat verkeerd gereden word... Op die 2e foto lijkt het alsof je uit evenwicht bent en daardoor aan de teugels hangt....
lovelygirly
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-04 20:12
ja kan ik weet het maar ik ben niet zon vroege vogel en ook al zou ik het op zaterdags doen...dat kan niet ik heb namelijk voetbalwestrijden gedaan.. en ze is ook door meisjes gereden die les hebben gehad...
poes
Geplaatst: 20-10-04 02:22
nuja, het paardje zou er alvast deugd van hebben van een paar keer per week door een betere ruiter gereden te worden. Ze looopt echt veel te gespannen, haar hoofd heel hoog en zo. En ze heeft echt niks spieren aan haar hals (want hij lijkt toch wel erg dun). Als je een hart hebt voor dit paardje: toch maar lessen volgen! ga desnoods maar ergens een baantje doen, of je nu zin hebt of niet)
Navidad
Geplaatst: 20-10-04 05:40
Ik woon in zevenaar. is wel een eindje uit de buurt, heb ervaring met het beleren van jonge paarden, heb ook les gegeven op manege de achterhoek in ijzerlo. Begin volgend jaar met de orun cursus. Wil je best een keer in de zoveel tijd een les komen geven en dat voor niks. ik weet het ben gek dat ik dat doe maar hoop dat jullie er beter van worden dan Pb me er even over!