Ik ben zelf ook zover met Sam..
En inderdaad die smile.... Heerlijk.. Niet meer weg te denken gewoon !
Succes ermee verder !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DanielleJ schreef:Wat onwijs gaaf zeg. Ik weet precies hoe je je voelt !![]()
Ik ben zelf ook zover met Sam..
En inderdaad die smile.... Heerlijk.. Niet meer weg te denken gewoon !![]()
![]()
Succes ermee verder !!

DanielleJ schreef:Leuk zeg. We horen het wel ??![]()
Ik heb alleen de pecht dat ik niet iemand heb die me kan helpen. Een vriendin van me kan af en toe maar eens... (helaas)

ocihc schreef:he wat gaaf zeg voor het eerst op je paardje. Ik weet hoe dat is echt een kick vond ik tenminste.
Heb wel een tip voor je. Probeer eens op te stappen met een krukje. Is beter voor de balans en de rug van je paardje. Ik doe dat ook bij mijn merrie van 3.
hij gaat lopen draaien naast het krukje. Vandaar dat ik het zo doe!
DanielleJ schreef:Ja, ik ben nu zover gekomen alleen, maar inderdaad. Op een gegeven moment komt er toch een moment dat je het echt niet meer redt in je eentje. Maar dat geeft niet... Ik heb geduld.. (Maar eigenlijk kan ik niet wachten om erop te klimmen en te rijden..... Oeeeehhh.)![]()
Zit jij door in de (kleine stukjes draf) of lichtrijden? Of verlichte zit... ?
marina schreef:Ik rij licht. Ik heb het "voordeel" dat hij al een aantal weken onder het zadel is geweest, dus hij weet nog wel wat beendruk betekent, en hoe het voelt om iemand op zn rug te hebben met draven.Ik hou met draven wel het touwtje om zijn nek vast, omdat hij nog een beetje wisseld in tempo, dat vind ik lastig om te volgen.

DanielleJ schreef:Ik ben met Sam echt helemaal onderdaan begonnen. Er is 4 jaar niks mee gedaan. Nu ben ik al zover gekomen en ik ben er echt trots op (op Sam) Nadeel is ook dat ik geen rijbak heb, maar een weiland. En dat is nu erg vaak nat met dit weer.
Maar echt super dat ie de draf ook al zo leuk doet zeg. !
marina schreef:Dat is idd een groot nadeel, het niet hebben van een rijbak! Kan je ook niet ergens in de buurt in een bak terecht dan?

jufloontje schreef:Ze kent hem nog van de manege, daar heeft ie een tijdje gestaan en ze lest daar!![]()
Wat gaaf dat je ook al stukjes hebt gedraafd!!! Ik wil weer foto's...
Ik zal eens kijken of ik weer eens wat kan regelen
marina schreef:Ah vandaar!
Alweer foto's? Deze zijn net 4 dagen oudIk zal eens kijken of ik weer eens wat kan regelen
![]()
Trouwens je komt hem maar in real life bewonderen![]()

cissie schreef:De fotos zijn leuk zeg, vooral nummer 9 (jaja ik heb geteld) is echt![]()
Lekker dat het goed gaat, je staat er mooi op een leuke combi om te zien hoor, jij kijkt bijna net zoals Saberina......droom/kwijl en nog eens droom
vind ik ook een leuke foto ja.