Vrijspringen met IJslander + rennende Paso (lang)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:50

hooi! wat heb je een leuke ijslander! Mooi koppie! En die paso is ook best om te kwijlen...ruilen? Knipoog

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:56

Leuke paardjes zeg!!! Kwijl
Die kunnen showen Haha!
Mooie gangen, kan ook leuk spriingen, en dat halster past heel goed bij die eerste pony, die had ik ook toen ik nog op thiesje reed

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 20:48

Pjelk schreef:
Wat is Roskur een leuk paardje zeg! Echt geweldig met zulke dikke manen en staart. Die foto die jij zelf ook mooi vond vind ik ook erg mooi. Hij springt erg erg netjes, zeker voor een IJslander. Doe je dat ook onder het zadel?
En wat kan Domi sjouwen zeg Kwijl !

Bedankt... Haha!

Ja, ik spring ook onder het zadel met hem. Ons record ligt op 85 cm, maar de meeste dagen spring ik niet hoger dan 70 cm. In de les spring ik meestal tot 80 cm. In mijn les zit een IJslander die een record van 1 m 20 heeft. Haha! Als de anderen hoger gaan springen dan 80 cm ga ik meestal wel weg. Rus kan nogal raar springen, en mijn balans is echt super slecht (ik probeer wel veel zonder zadel enz te rijden maar het wordt maar niet beter Scheve mond), plus dressuurzadel dus geen grip = vaak op of over de hals van ponymans, als ie een keer verkeerd uitkomt bij een breedtesprong of een hoogtesprong... Clown Maar hij vind springen wel leuk, onder het zadel heeft ie altijd de oortjes naar voren.

Ik denk dat hij op deze foto's de oortjes naar achteren heeft omdat hij op lineke en mij let, want op de foto's van voor heeft hij een oor naar mij en een naar lineke / achteren. Lachen

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 23:49

meloveshein schreef:
Heey staan jou pony`s daar Lachen ik ben er dinsdag nog lansgheen gelopen maar geen pony`s gezien!!

Haha wat een toeval weer, dat ik je nog voor je dit las had gemsnd hierover... Clown Ik had jou ook zien lopen, mijn computer staat namelijk bij mijn raam, en mijn kamer is aan de straat-kant. De paarden staan achter het huis. De paddock is nogal verstopt, de wei is wel duidelijk te zien. De wei sluit aan op die wei van die fjord, en bruinbonte pony + zwarte/donkerbruine pony die samen in een wei staan. Lachen