Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pjelk schreef:Wat is Roskur een leuk paardje zeg! Echt geweldig met zulke dikke manen en staart. Die foto die jij zelf ook mooi vond vind ik ook erg mooi. Hij springt erg erg netjes, zeker voor een IJslander. Doe je dat ook onder het zadel?
En wat kan Domi sjouwen zeg!

Als de anderen hoger gaan springen dan 80 cm ga ik meestal wel weg. Rus kan nogal raar springen, en mijn balans is echt super slecht (ik probeer wel veel zonder zadel enz te rijden maar het wordt maar niet beter
), plus dressuurzadel dus geen grip = vaak op of over de hals van ponymans, als ie een keer verkeerd uitkomt bij een breedtesprong of een hoogtesprong...
Maar hij vind springen wel leuk, onder het zadel heeft ie altijd de oortjes naar voren.
meloveshein schreef:Heey staan jou pony`s daarik ben er dinsdag nog lansgheen gelopen maar geen pony`s gezien!!
Ik had jou ook zien lopen, mijn computer staat namelijk bij mijn raam, en mijn kamer is aan de straat-kant. De paarden staan achter het huis. De paddock is nogal verstopt, de wei is wel duidelijk te zien. De wei sluit aan op die wei van die fjord, en bruinbonte pony + zwarte/donkerbruine pony die samen in een wei staan.