Rebecca (haf)@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 12:44

Celvin schreef:
Mijn heeele personelijke mening.. ik vin de combinatie niet echt mooi !
Maarjah dat boeit verder natuurlijk niet want iedereen rijdt voor z'n eigen plezier !
En verder is mijn commentaar qua rijden een beetje gelijk aan de rest !

Trouwens die vriend van je is een echt natuur talentje Tong uitsteken ghehehe !

Ja ik weet dat ik er niet echt mooi op sta door mn lengte, maar ja, als we er beide maar lol in hebben!
Enne, mijn vriend kan niet echt rijden, en hij wil ook geen les van mij Schijnheilig maar hij vind het leuk om er af en toe op te zitten.
En Rebecca is ontzettend braaf, dus het kan eigenlijk niet zoveel kwaad.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 17:40

Kan ook best zijn, dat je zadel door haar buikje wat naar voren gedrukt wordt. Onze hafs staan overdag op de wei, s nachts op een zanderig stukje met wat stro/hooi. Misschien een plan, om wat kilootjes te verlizen???

Ze loopt netjes, maar je ziet wel dat ze door die dikke buik, meer moeite heeft om haar achterbeen eronder te krijgen. Het plaatje zou met wat kilootjes minder, dus helemaal afgemaakt kunnen worden. Ik zou toch een dieetje overwegen!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:58

leuke haf zeg Haha! agh echt een schatje

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 12:59

Ik weet dat ze veel te dik is, en als het mijn eigen pony was ging ze meteen op dieet. Maar ja, helaas is ze niet van mij. En toch denk ik dat ze niet ontzettend veel te eten krijgt. Ze staat met nog 4 andere paarden op het land, waaronder haar veulen, en ze krijgen een keer per dag hooi en brood bijgevoerd. Ik kan me toch niet voorstellen dat ze hiet zo enorm dik van wordt?