Cassidy schreef:Hmm....als je M2 hebt gereden hoor je dat toch te voelen? Of ben je het gevoel inmiddels al weer kwijt?
En als je M2 hebt gereden hoor je al helemaal te weten dat een paard alleen optimaal kan presteren als het harnachement past en goed zit. En dat doet het in dit geval NIET!
No effence, maar waar haal jij vandaan dat het harnachement niet past? Kan nergens iets vinden daarover namelijk..
Verder ga ik wel mee met de laatste reacties. Er is een groot verschil tussen lopen zoals het volgens de plaatjes moet, of echt nageeflijk en het daarbij behorende 'aan de teugel". Het staat natuurlijk erg leuk als je jonge paardje met zijn hoofd netjes gaat lopen, maar als dit alleen de hoofd houding is, heb je er vrij weinig aan. Maar aangezien je M2 gereden hebt, neem ik aan dat je dit allemaal al weet 
Waarom je paard gaat zakken weet ik niet, maar vind het ook moeilijk te beoordelen, omdat ik in dit geval dus niet weet of het alleen om de hoofd houding gaat, of dat het paard door zijn hele lijf goed loopt.