zodra ik doorzit gaat mijn pony aan de teugel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:24

hihi geeft niet hoor...maar misschien gaat je paardje zich ronder instellen omdat als je doorzit meer je been eraan hebt? ik kan het zo ook niet zeggen zou ik even jou en je paardje moeten zien rijden is errug lastig vanachter de pc...daarom krijg je soms wat botte opmerkingen...doen we denk ik allemaal weleens hier bij elkaar...succes iig!!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:47

ik vind dat je gelijk hebt maxxie, het is nogal een kleinerende opmerking van cassidy. de beste stuurlui... je kent het wel Knipoog

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:02

even off topic @ Superpepeijn: he jij staat op het goudse hout zeker?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 00:09

Cassidy schreef:
Hmm....als je M2 hebt gereden hoor je dat toch te voelen? Of ben je het gevoel inmiddels al weer kwijt?
En als je M2 hebt gereden hoor je al helemaal te weten dat een paard alleen optimaal kan presteren als het harnachement past en goed zit. En dat doet het in dit geval NIET!

No effence, maar waar haal jij vandaan dat het harnachement niet past? Kan nergens iets vinden daarover namelijk..

Verder ga ik wel mee met de laatste reacties. Er is een groot verschil tussen lopen zoals het volgens de plaatjes moet, of echt nageeflijk en het daarbij behorende 'aan de teugel". Het staat natuurlijk erg leuk als je jonge paardje met zijn hoofd netjes gaat lopen, maar als dit alleen de hoofd houding is, heb je er vrij weinig aan. Maar aangezien je M2 gereden hebt, neem ik aan dat je dit allemaal al weet Haha!
Waarom je paard gaat zakken weet ik niet, maar vind het ook moeilijk te beoordelen, omdat ik in dit geval dus niet weet of het alleen om de hoofd houding gaat, of dat het paard door zijn hele lijf goed loopt.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 00:22

Wees blij heb je hem gewoon goed gereden klasse. En een goede zit in het doorzitten je rijd hem duidelijk al goed van achter naar voren naar je hand.
Klasse houden zo.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:15

TS geeft aan dat ze het gevoel weet van en paard/pony wat netjs aan de teugel loopt, dus weet ze ook waarom het pony dat doet, neem ik aan. Tenzij zij het pony niet zelf heeft beleerd, maar al beleerd gekocht heeft, kan ook natuurlijk. Dus idd een beetje raar dat ze dit vraagt. Tenminste, zo lees ik het.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:24

maxxie trek het je niet aan!!
Super toch dat je pony dat doet..en in de draf komt dat heus ook nog wel! Haha! Haha!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:05

Het kan ook zijn....
Als je gaat doorzitten dat je meer teugeldruk geeft.
Maar je moet eigenlijk er niet aanzitten Haha!