Mijn vriend betrapt met een ander!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 20:35

Citaat:
bokt is er om iedereen zijn mening te laten geven over wat er aangebracht wordt. en dat jij dit onbenullig vindt zegt al genoeg.

Tuurlijk mag je je mening op Bokt geven, maar over een paar polletjes gras die platgetrapt worden?? Verward
Kom op zeg!

En je hebt nu je mening gegeven dus dan is het klaar! Ik heb nl. geen zin in een welles/nietes disccussie! Kunnen we de rest van mijn vriendjes topic gezellig houden?Dankjewel OK dan!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:56

leuke foto's! Echt heel erg tof van je vriend .

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 23:12

Citaat:
Trouwens, in je profiel heb je zelf ook je cap weinig op, haha, en hij moet 'm wel op?

Ja, ik weet het Bloos Maar hij rijdt een jaar ongeveer. Dan ben ik bezorgd, bij mezelf heb ik dat niet Tong uitsteken
En bedankt voor de leuke reacties van (bijna) iedereen

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 01:11

ingeo schreef:
bokt is er om iedereen zijn mening te laten geven over wat er aangebracht wordt. en dat jij dit onbenullig vindt zegt al genoeg.

even off-topic: Doe even gezond zeg!!!
Ze bedoelde het op een grappige manier!!
Mensen zoals jij kunnen beter hun meningen voor zich houden...
Die onbenul ben jij...kinderachtig zeg...heb je niks beters te doen?

@Mannonetjoe: leuk hoordat je vriend ook rijd...probeer mijn vriend binnekort ook op mijn paard te krijgen..hahahaa! mooi paardje

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 01:40

zooo zeg niemand gaat er toch dood van dat ie even op de stukje land rijd? sjezus zeg Verward
En jah tuurlijk mag je je mening geven, maar wel op een NORMALE manier misschien?? zielig hoor

Glenurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 09:47

Wat een mooi beestje! Ze straalt iets heel liefs uit! Lachen
Leuk he als je vriend mee gaat rijden? Helaas gebeurd dat bij mij niet zo heel vaak haha

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 09:57

Glenurtje schreef:
Wat een mooi beestje! Ze straalt iets heel liefs uit! Lachen

Vind ik ook Lachen

Leuke foto's, mooie omgeving!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:08

Ik vind het echt tof dat je vriend ook rijdt, ziet er ook helemaal niet slecht uit.
Alleen moet ik het wel eens zijn met de mensen die een opmerking maken over het pas ingezaaide stuk land. Sommigen reageren erg overtrokken, maar persoonlijk vind ik dat ook niet kunnen. Je kunt wel zeggen dat je er maar even opgeweest bent, maar als jij/ je vriend het mag, dan mogen anderen het ook. Kun je voorstellen hoe de boer reageert als je als 20ste met je paard over dat land stapt?

Ik heb altijd geleerd dat je de regels van de eigenaar van het land waar je door/ langs rijdt in acht moet nemen. Als iedereen zich daar aan houdt, kan niemand verkeerde gevoelens koesteren ten opzichte van ruiters. En blijft het voor alle partijen leuk en gezellig.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 11:37

Citaat:
Sommigen reageren erg overtrokken, maar persoonlijk vind ik dat ook niet kunnen.

Volgens mij heb je niet goed gelezen, er was namelijk maar een iemand die zo overtrokken deed Verward

En omdat er dus nu al 2 mensen zijn die zich zo druk maken over een stukje gras, dat gras is speciaal aangelegd voor parkeerplaatsen!!!!!
Ons dorp heeft namelijk het OLS gewonnen. Volgende zomer zijn er dus hele grote schuttersfeesten waar 10 duizenden mensen op af komen en aangezien ons dorp maar 2500 inwoners telt....
Er wordt dus parkeerruimte gemaakt. Hoe denken jullie hoe het gras eruit ziet als er honderden auto's over heen rijden Haha!

Maar los daarvan vind ik dit erg overdreven gedrag! Als je op de foto's kijkt zie je de afrastering, dus we zijn er niet ver op geweest. Die paar hoefafdrukken Bloos! En zoveel ruiters zijn er hier niet, als je er 4 hebt zijn het erveel

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 12:02

Citaat:
Ze straalt iets heel liefs uit!

Ze kan anders een echte dondersteen zijn ~~}> , ze doe t zich gewoon anders voor op de foto omdat ze nu samen met MIJN vriendje is!
Whahaha Haha!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:13

Ik vind het echt leuk van je vriendje dat 'ie er op durft (Mijne niet namelijk Knipoog ) En ehm.. dan wordt et verhaal al heel anders als het voor pakeerplekken is.. Toch? Ik denk dat als een boer dat had ingezaaid voor eigen gebruik ze er niet overheen waren gegaan..

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 17:55

Nou.... Haha!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:05

Dat kunnen wij ook niet weten dat bij jullie in het dorp parkeerplaatsen worden aangelegd en dat dat land daarom is ingezaaid. Bij het woord ingezaaid land, denk ik aan gras voor hooi, dus...............
Het verder ook niet bedoeld om je aan te vallen, ik bedoel er alleen mee te zeggen dat het niet echt grappig is voor een eventuele boer als er paarden over zijn land gaan wandelen.
En oke, dan heeft maar een iemand overtrokken gereageerd en heb ik niet goed gelezen. Dat kan gebeuren op zaterdag Knipoog Ik wilde alleen maar mijn punt duidelijk maken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:10

om deze tijd van het jaar word er toch geen gras in gezaait??
( zeg ik dan als boerin)

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 18:22

Citaat:
om deze tijd van het jaar word er toch geen gras in gezaait??
( zeg ik dan als boerin)

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten Knipoog Het ligt er een maand ofzo denk ik

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:22

Waar verkopen ze vriendjes die kunnen rijden Lachen
Mooi paardje, arabisch bloed???

Avenir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:26

haha .. leuke foto's en titelik schrok eigenlijk een klein beetje toen ik de titel las Bloos

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:49

Leuke foto`s, zeker, maar.... ik vind het ook niet kunnen om door een net ingezaaid veld te rijden. Als jouw tuin net aan kant is gemaakt vind je het ook niet leuk als er iemand doorheen loopt, ookal is het maar een klein randje. Als iedereen dat doet is het zo een puinhoop, en het blijft toch die boer zn terrein, niet het jouwe...

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:57

Citaat:
Mooi paardje, arabisch bloed???

Ze is een halfbloedje idd Knipoog

En over dat land: dat weet ik nu wel hoor! Ik snap jullie wel, maar het stelde niks voor. Bij mij piest ook wel eens een hond tegen een plantje daar maak ik me echt niet druk om. We hebben het echt niet omgeploegd ofzo Schijnheilig Niks om jullie zorgen over te maken dus want dat doe ik ook niet Haha!

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:01

leuke combi Haha!
je vriend lijkt een beetje op Goran Visjnic (hij speelt in ER) Knipoog
Hij zit er wel netjes op OK dan!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 21:13

@LadyFilou: Ik kijk nooit ER, dus ik weet niet wie je bedoelt. Positief of negatief Tong uitsteken En ik zal het complimentje doorgeven, hij vraagt sowieso al de hele tijd: ''is er nog gereageerd op Bokt?''
Ideaal toch, z'on bokt verslaafd vriendje Haha!

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:14

Leuk !
Wat een mooi paardje Kwijl

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:32

manonnetjoe schreef:
@LadyFilou: Ik kijk nooit ER, dus ik weet niet wie je bedoelt. Positief of negatief Tong uitsteken En ik zal het complimentje doorgeven, hij vraagt sowieso al de hele tijd: ''is er nog gereageerd op Bokt?''
Ideaal toch, z'on bokt verslaafd vriendje Haha!

ahh wat schattig Lovers Haha!
nou goran vind ik wel een lekker ding, kzal wel een foto pb-en

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:40

Pff.. wat een gezeik zeg!! JUllie weten helemaal niet waar dat ingezaaide gras voor gebruikt wordt, en dan gaan jullie er zo op reageren.. Echt volop triest!!!
Ontopic: Leuk beestje, je vriend vindt het zo te zien ook leuk!! Gelukkig maar!!!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 00:52

@Tulandro: IDD! Maar ik trek me er niks van aan hoor! Sommige mensen zitten gewoon altijd te miepen om van die kleine dingen Haha!
Bedankt voor je berichtje OK dan!