Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(zoals ik het gehoord heb). ze hebben nu 6 Arabische hengsten gekocht.
nemesis schreef:het is inderdaad Athos. ze hebben alle Friezen weggedaan bij het circus, dit was omdat ze te lomp waren voor in het circus(zoals ik het gehoord heb). ze hebben nu 6 Arabische hengsten gekocht.
de Friezen zijn inderdaad allemaal naar Zweden verkocht, dus ook Athos.
het was inderdaad wel leuk om een keer op een circuspaard te rijden en om te kijken wat voor kunstjes hij allemaal kende. maar naar ons idee (smiley en ik) had er nog nooit iemand opgezeten(er werd gezegd dat hij braaf gereden was), er zat geen stuur op en hij kende geen een hulp
het is wel een heel lief paard in omgang en hij leert heel snel
viola schreef:Even wat rechtzetten hoor![]()
De friezen hebben nu al zo'n jaar of 10 bij Renz gewerkt en dan wordt het toch tijd voor wat anders. Er werd al langer over gedacht om de paarden te ruilen met een ander circus, maar dat ging steeds niet door. Nu heeft Renz de arabieren van Jasmine Smart voor twee jaar te "leen" omdat zij in america werkt met andere paarden en ze haar dieren niet zomaar achter kon laten.
Dit kwam samen met een goede koper voor de friezen die er ook weer shows mee gaat geven en dan is de keus denk snel gemaakt.
Er heeft idd bijna nooit iemand op gezeten. Toen hij net beleerd werdt wel en toen toen hij twee jaar geleden niet meer in de show mee dee en gedacht werd om hem te verkopen heeft Pierrot (de dierverzorger daar) er een paar keer opgezeten om te kijken of hij dat nog kon en dat ging best aardig. Tenminste dat is wat ik van Pierrot zelf gehoord heb.