Jamey @ work op nieuwe stal (GAAF!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:07

wow die laaste foto Kwijl Kwijl moooooi echt een mooi paardje zeg Haha!

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 12:29

Dankje Lachen Jouw paardje is ook erg mooi Kwijl (ik zat net in je prof. te kijken Knipoog )

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:25

Heeeeee, wat leuk!
Bekende foto's!!!!
Wist niet dat jij ook op bokt zat, hahaha, grappig!
Volgende keer maken we foto's als hetiets vroeger is, het begon volgens de camera al een beetje te schemeren geloof ik!

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 19:07

Heeeeeeee paula Lachen Lachen
Haha wat grappig joh, dat jij ook op bokt zit! Lachen Lachen Wat is de wereld toch klein he Knipoog

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:19

hiii, echt hele leuke foto;s ,orambo en ik missen jullie wel tot gauw

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:38

WoW!! Heethoofd! haha leuke pony!! Die laatste foto van der koppie is echt lief

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:23

Ziet er leuk uit hoor, maar je tenen..... Lips are sealed

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:34

Ilkkah schreef:
Ziet er leuk uit hoor, maar je tenen..... Lips are sealed

I know Bloos Bloos Schijnheilig Schijnheilig

wordt hard aan gewerkt

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:52

Leuk pony om te zien! Over je houding, dat weet je zelf ook al aan je commentaar te lezen Knipoog
Wat voor een afstamming heeft ze?
Ze lijkt namelijk heeeel veel op een pony die ik rijd, die heet btw Mad Jamie Knipoog vooral die laatste (overigens mooie foto Tong uitsteken) daar lijkt ze er erg veel op!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 21:19

Hey wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt op jullie nieuwe stal Lachen
Zo te zien had je weer eens een lekkere heethoofd onder je kont Tong uitsteken Maarja het blijft ook een hittepetitje he! Crossen blijft haar hobby!

Toen ze nog bij ons stond heeft ze ook wel eens gesprongen. Ze kan het wel maar wil er meestal te hard op af waardoor ze niet goed uitkomt. Wat voor een cross natuurlijk wel een vereistte is. Ze zou het wel leuk vinden denk ik, maar je moet haar dan natuurlijk wel goed trainen dat ze ook rustig op een hindernis af kan gaan en leert om goed te springen. Misschien dat je haar met een goede trainingsbegeleider nog wel eens een keer uit kon brengen op zo'n crosswedstrijd. Maar dat moet je natuurlijk ook willen he Knipoog Ik vind wel dat jullie vooruit gegaan zijn.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 17:21

iwayalover schreef:
Hey wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt op jullie nieuwe stal Lachen
Zo te zien had je weer eens een lekkere heethoofd onder je kont Tong uitsteken Maarja het blijft ook een hittepetitje he! Crossen blijft haar hobby!

Toen ze nog bij ons stond heeft ze ook wel eens gesprongen. Ze kan het wel maar wil er meestal te hard op af waardoor ze niet goed uitkomt. Wat voor een cross natuurlijk wel een vereistte is. Ze zou het wel leuk vinden denk ik, maar je moet haar dan natuurlijk wel goed trainen dat ze ook rustig op een hindernis af kan gaan en leert om goed te springen. Misschien dat je haar met een goede trainingsbegeleider nog wel eens een keer uit kon brengen op zo'n crosswedstrijd. Maar dat moet je natuurlijk ook willen he Knipoog Ik vind wel dat jullie vooruit gegaan zijn.

Ja crossen crossen crossen, ze kan er maar niet mee ophouden Bloos Ik ben een beetje te scheiterig om een cross te rijden Schijnheilig Maarja Knipoog

Jaggie -> ze lijken idd wel een beetje op mekaar. Jamey heeft geen papier dus ik weet niet wat haar afstamming is Lachen

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:53

vossebier schreef:
Ja crossen crossen crossen, ze kan er maar niet mee ophouden Bloos Ik ben een beetje te scheiterig om een cross te rijden Schijnheilig Maarja Knipoog

Haha misschien komt dat ooit nog wel. Zou wel echt iets voor Jamey zijn

Ik zat net te denken he en volgens mij kwam Fury ook van stal van der Hakt waar de manege toendertijd een hoop pony's heeft gehaald. In die tijd kwam Fury/jamey ook en het zou dus wel eens kunnen dat zei daar ook vandaan kwam. Ze hebben daar vooral new forest pony's gefokt. Ik zal nog eens navragen op de manege of ze misschien daar nog iets kunnen weten.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 18:54

iwayalover schreef:
Haha misschien komt dat ooit nog wel. Zou wel echt iets voor Jamey zijn

Ik zat net te denken he en volgens mij kwam Fury ook van stal van der Hakt waar de manege toendertijd een hoop pony's heeft gehaald. In die tijd kwam Fury/jamey ook en het zou dus wel eens kunnen dat zei daar ook vandaan kwam. Ze hebben daar vooral new forest pony's gefokt. Ik zal nog eens navragen op de manege of ze misschien daar nog iets kunnen weten.

Héé dat zou wel heel leuk zijn, dan kom ik eindelijk eens wat te weten over haar afstamming Lachen Zou je dat voor mij willen vragen?????????? Lovers

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:33

Leuke foto's! Leuk paardje! Jullie zijn echt een leuke combi!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:41

Mooie foto's! Vooral die laatste! *LOL*

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:56

vossebier schreef:
Héé dat zou wel heel leuk zijn, dan kom ik eindelijk eens wat te weten over haar afstamming Lachen Zou je dat voor mij willen vragen?????????? Lovers

Ja ik vraag het wel zaterdag. maar ik kan je niet beloven dat ze nog iets weten maar wie weet!
Ik weet iig nog dat Fury/jamey ingerden is op Urena dus het zou wel eens kunnen dat ze geboren is bij van der Hakt.