moooooi echt een mooi paardje zeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maarja het blijft ook een hittepetitje he! Crossen blijft haar hobby!
Ik vind wel dat jullie vooruit gegaan zijn. iwayalover schreef:Hey wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt op jullie nieuwe stal
Zo te zien had je weer eens een lekkere heethoofd onder je kontMaarja het blijft ook een hittepetitje he! Crossen blijft haar hobby!
Toen ze nog bij ons stond heeft ze ook wel eens gesprongen. Ze kan het wel maar wil er meestal te hard op af waardoor ze niet goed uitkomt. Wat voor een cross natuurlijk wel een vereistte is. Ze zou het wel leuk vinden denk ik, maar je moet haar dan natuurlijk wel goed trainen dat ze ook rustig op een hindernis af kan gaan en leert om goed te springen. Misschien dat je haar met een goede trainingsbegeleider nog wel eens een keer uit kon brengen op zo'n crosswedstrijd. Maar dat moet je natuurlijk ook willen heIk vind wel dat jullie vooruit gegaan zijn.
Ik ben een beetje te scheiterig om een cross te rijden
Maarja 
vossebier schreef:Ja crossen crossen crossen, ze kan er maar niet mee ophoudenIk ben een beetje te scheiterig om een cross te rijden
Maarja

iwayalover schreef:Haha misschien komt dat ooit nog wel. Zou wel echt iets voor Jamey zijn
Ik zat net te denken he en volgens mij kwam Fury ook van stal van der Hakt waar de manege toendertijd een hoop pony's heeft gehaald. In die tijd kwam Fury/jamey ook en het zou dus wel eens kunnen dat zei daar ook vandaan kwam. Ze hebben daar vooral new forest pony's gefokt. Ik zal nog eens navragen op de manege of ze misschien daar nog iets kunnen weten.
Zou je dat voor mij willen vragen??????????
vossebier schreef:Héé dat zou wel heel leuk zijn, dan kom ik eindelijk eens wat te weten over haar afstammingZou je dat voor mij willen vragen??????????