Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Celvin"]
Ik vind het een erg leuk paardje, weet je toevallig haar afstamming ze lijkt namelijk erg veel op ons paardje dat is een CasperXElBeauty maarre erg leuk beestje
[/quote]
Ehmm haar moeder is Petal (S?) (staat bij ons op stal) en haar vader Winny Jackson (ofzoiets) Geloof ik
[quote="Nimmedor"]
welk zadel heb je op?
vind het namelijk een erg knap zadel
mooi paardje ook hoor, loopt netjes
[/quote]
Geloof dat het een Hulzenbos, maar weet ik eigenlijk niet zeker. Tis iig een onwijs mooi en lekker zadel ja![]()
[quote="Tessebes"]
Leuke combinatie. Je zou wat meer rechtop mogen zitten en je hakken uitdrukken. Is het zadel niet aan de krappe kant voor jou?
[/quote]
[quote="Jamy schreef:
Oja commentaar mag best, maar ik weet iig al dat ik af en toe rechterop mag (schouders naar achter), knik in mijn armen en mijn onderbenen recht naar beneden ipv iets naar achter. Mijn beugels mogen voor de mooiegheid een gaatje langer maar FLair heeft zo'n ruime draf dat ik haar dan nog niet echt bijhoudt af en toe![]()
Maar wordt aan gewerkt

Ik zie het niet..
Jamy schreef:Nee idd, ik had eerst ook zo'n groot dik ding, echt geen pan! Deze vind ik wel mooi en is lekker licht op je hoofd en het makkelijke is dat je hem strakker en losser kunt draaien, dat vind ik altijd wel lekker met uitstappen

Celvin schreef:Ik vind het een erg leuk paardje, weet je toevallig haar afstamming ze lijkt namelijk erg veel op ons paardje dat is een CasperXElBeauty maarre erg leuk beestje