Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dat is Roosje de dressuur-crack
, na vandaag kan ik ook wel 'ff' met haar gaan springen(ben met haar op 40 cm blijven hangen omdat ze pas 3 is en pas voor de 3e keer sprong).
. Het bleef bij een sprint naar de hindernis toe, vol in de rem, kijken, schatten en dan pas springen. 
) hebben. Maar volgens mij wordt het pas té als ruiter of paard/pony geen plezier meer hebben in het rijden of zelfs pijn
. Hou toch es op met dat gebek over te groot je bent al snel aan de lange kant voor een shet, so what!! iepsel schreef:Te groot??? Wanneer is dat dan, als je benen te lang zijn , of je bovenlichaam?? Maar dan kun je dus ook te dun, te dik, te lelijk, misschien zelfs te mooi, te kleine voeten, te grote tanden of te grote flaporen (niet goed voor de stroom lijn) hebben. Maar volgens mij wordt het pas té als ruiter of paard/pony geen plezier meer hebben in het rijden of zelfs pijn
. Hou toch es op met dat gebek over te groot je bent al snel aan de lange kant voor een shet, so what!!