Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marrie schreef:Ik les bij Lusan dat is aan de Albrandswaardse weg in Poortugaal. Miss ken je dat?
Ja ik vind het ook fijn starten, leuke vereniging ook zijn vriendelijke mensen en mooie en fijne bak, je kan er ook mooie foto's maken
Die achtergrond etc is wel mooi!
Ik kies idd ook veel liever voor een bak dan gras!
EN ja een hoedje moet je ook wel verdienen maar als de combinatie netjes is en netjes rijd heb je m al verdiend
.

Marrie schreef:Haha is goed. Kijk ik zie mijzelf niet met een hoedje rijden
Ten 1e beginnen we nog maar met wedstrijden
Ja zwaai maar als je een zwart mormel in de bak ziet rondhuppelen (het zal ook vast hinniken)
Ja idd, je kan altijd terecht, heb er nu een paar x onderling gestart en is heel erg leuk daaro.
Tis voor mij ook dichtbij aangezien ook overal onder de man (vrouw) heen moet
.xjessx schreef:Heeeeeeej, ik heb jou gezien, ik was aan het uitstappen op een vosje bij jou trailer daarzo, ik had een witte jas aan een spijkerbroek en heb krulletjesik wou eerst nog wat zeggen maar durfde het eigenlijk niet
Enneh het ziet er goed uit hoor
. Suzanne vd schreef:Ziet er goed uit! Maar hoedje mag toch pas vanaf het M?
Of je moet zelf al in het Z gereden hebben, dan ligt het in mijn ogen anders! Maar verder ziet het er wel goed uit! tam20 schreef:Wat een gezeur is dat toch altijd over dat hoedje..
Mooie foto's hoor, ziet er keurig uit! Klopt het nou dat ie van die aparte aftekeningen op zijn hoofd heeft? Ben benieuwd naar een foto van zijn hoofd..
. Ienemienie schreef:Ik ben vaak de enige op wedstrijd met een bonte en krijg veel bekijks.
En dan ook nog eens sokken (maar die worden er deze week nog afgeschoren, dan heb ik een geplukt kipje) dus we zijn echt een buitenbeentje, maar het gaat bij ons ook erg goed
Heb trouwens nu 2 wedstrijdjes in het L1 gereden waarvan een keer 155 en een keer 154 gescoord, en ik kan je vertellen: 154 voelt net zo rot als 155 hoor *haha* Dat net niet gevoel...vreselijk! Maar ja, je hebt je er maar bij neer te leggen hè...een volgende keer beter dan
Hij ging de bak wel in maar in stap begon hij zijn beentjes al hoog op te trekken en flink te snuiven.... Draf was helemaal grappig, dan schopte hij die snippers vooruit en dat is wel heeeeel eng *stuiter, stuiter, snuif*