Bonte Kanjer@work@L1 wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 14:07

Haha ik zou me echt doodlachen al zie je al die mensen tobben... Het is maar goed dat ik geen dressuurwedstrijden ohz. rijd.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 14:11

Gaaf ding zeg! Woow dit is bij de Tramput he? Vind het echt fijn starten daar, fijne bak hebben ze. Hoedje staat netjes zeg *LOL*

Gelukkig heeft mijn instructrice dezelfde bakbodem dus mijne is er niet bang voor Haha!

Maar t ziet er goed uit! Leuke combi!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 14:24

Ja het is idd bij de Tramput, ik vind het ook superfijn rijden daar en lekker dichtbij. Ik kies zomers toch liever een buitenbak dan gras en het is gewoon lekker rijden daar.
Ja ik vind het hoedje ook heel netjes staan al moet je het verdienen volgens sommige op bokt. In april 2005 moet ik hem toch in gaan leveren iv actie van de KNHS dus geniet ik er nu nog even van.

Waar les jij dan Marrie?

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 14:31

Ik les bij Lusan dat is aan de Albrandswaardse weg in Poortugaal. Miss ken je dat?

Ja ik vind het ook fijn starten, leuke vereniging ook zijn vriendelijke mensen en mooie en fijne bak, je kan er ook mooie foto's maken Haha!
Die achtergrond etc is wel mooi!

Ik kies idd ook veel liever voor een bak dan gras!
EN ja een hoedje moet je ook wel verdienen maar als de combinatie netjes is en netjes rijd heb je m al verdiend Haha!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 14:33

Marrie schreef:
Ik les bij Lusan dat is aan de Albrandswaardse weg in Poortugaal. Miss ken je dat?

Ja ik vind het ook fijn starten, leuke vereniging ook zijn vriendelijke mensen en mooie en fijne bak, je kan er ook mooie foto's maken Haha!
Die achtergrond etc is wel mooi!

Ik kies idd ook veel liever voor een bak dan gras!
EN ja een hoedje moet je ook wel verdienen maar als de combinatie netjes is en netjes rijd heb je m al verdiend Haha!

Haha met jou kan ik praten over een hoedje Bloos! .

Je kan altijd terecht bij de Tramput en dat is zo fijn en een leuke fijne locatie is ook heel belangrijk.

Ja ik ken Lusan wel, zal de volgende keer zwaaien als ik met een span voorbij kom oke Doei, doei

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 14:37

Haha is goed. Kijk ik zie mijzelf niet met een hoedje rijden Bloos!
Ten 1e beginnen we nog maar met wedstrijden Haha!

Ja zwaai maar als je een zwart mormel in de bak ziet rondhuppelen (het zal ook vast hinniken)

Ja idd, je kan altijd terecht, heb er nu een paar x onderling gestart en is heel erg leuk daaro.
Tis voor mij ook dichtbij aangezien ook overal onder de man (vrouw) heen moet Verdrietig

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 14:58

Marrie schreef:
Haha is goed. Kijk ik zie mijzelf niet met een hoedje rijden Bloos!
Ten 1e beginnen we nog maar met wedstrijden Haha!

Ja zwaai maar als je een zwart mormel in de bak ziet rondhuppelen (het zal ook vast hinniken)

Ja idd, je kan altijd terecht, heb er nu een paar x onderling gestart en is heel erg leuk daaro.
Tis voor mij ook dichtbij aangezien ook overal onder de man (vrouw) heen moet Verdrietig

Ja dat is voor ons ook nog wel te doen hoor, er heen onder de man Haha! .
Maar wat waren je punten dan met een ondelinge? Waarom ga je nog niet officieel starten dan?

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 15:03

PB je ff

Linda86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:55

Mooie combinatie!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:13

Heeeeeeej, ik heb jou gezien, ik was aan het uitstappen op een vosje bij jou trailer daarzo, ik had een witte jas aan een spijkerbroek en heb krulletjes Knipoog ik wou eerst nog wat zeggen maar durfde het eigenlijk niet Bloos
Enneh het ziet er goed uit hoor *LOL*

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 10:27

xjessx schreef:
Heeeeeeej, ik heb jou gezien, ik was aan het uitstappen op een vosje bij jou trailer daarzo, ik had een witte jas aan een spijkerbroek en heb krulletjes Knipoog ik wou eerst nog wat zeggen maar durfde het eigenlijk niet Bloos
Enneh het ziet er goed uit hoor *LOL*

He voortaan wel wat zeggen hoor, ik bijt niet hoor Haha! .
Ja ik heb jou ook wel gezien nu je het zegt en ik er even over na denk. Voortaan wat zeggen he!

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:38

Ziet er goed uit! Maar hoedje mag toch pas vanaf het M?

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:02

Wow wat een leuk paard! Kwijl:~ Ziet er netjes uit Lachen

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:13

Suzanne vd schreef:
Ziet er goed uit! Maar hoedje mag toch pas vanaf het M?

Een hoedje mag bij de paarden in elke klasse!

Ik vind het wel een leuk paard, maar het hoedje vind ik een beetje overdreven Haha! Of je moet zelf al in het Z gereden hebben, dan ligt het in mijn ogen anders! Maar verder ziet het er wel goed uit!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:23

Heeeey,
Mooie fotos hoor en leuk paardje!!
(En die aftekeningen op zijn hoofdje Kwijl )

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:10

heeej super paardje hoor!! weer eens wat anders in de ring.. want je ziet jammer genoeg niet zoveel bonte paardjes in de dressuurring verschijnen!! maaja.. super gedaan hoor (en 155 punten das inderdaad een rotgetal) Schijnheilig

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:42

Wat een gezeur is dat toch altijd over dat hoedje..

Mooie foto's hoor, ziet er keurig uit! Klopt het nou dat ie van die aparte aftekeningen op zijn hoofd heeft? Ben benieuwd naar een foto van zijn hoofd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:52

WOOOOOOOOOW pracht paardje!!! die willik oowk hebbuh Kwijl:~:~

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 18:03

tam20 schreef:
Wat een gezeur is dat toch altijd over dat hoedje..

Mooie foto's hoor, ziet er keurig uit! Klopt het nou dat ie van die aparte aftekeningen op zijn hoofd heeft? Ben benieuwd naar een foto van zijn hoofd..

Kijk ik was ook van mening dat je een hoedje moest verdienen maar aan de andere kant vind ik het zo mooi staan en deze heb ik gekregen dus daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk.

Ja hij heeft idd een hele aparte hoofdtekening in mijn profiel kan je het misschien nog beter zien.

Enne iedereen bedankt voor de complimenten.

Ik ben vaak de enige op wedstrijd met een bonte en krijg veel bekijks.
Ik vind het wel leuk eigenlijk, net weer wat anders en als hij mooi wit is (en dat kost een hoop tijd) dan ben ik zo trots dat iedereen aandacht aan hem besteed Bloos! .

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:44

heey jou heb ik gezien gister tog ja je was aan het rijden op frank en zag je me niet naast de bak staan Knipoog
leuke fotos hoor zien er netjes uit ik wist niet wie frank was dus ik al die stallen gekeken en toen zag ik ineens ze hoofie zo net over de deur hangen en toen zag ik al dat hij het was

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:07

super mooi ding OK dan!
toch gefeliciteerd met de wp

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:41

ben fan van bont en groot dus deze vind ik super!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:20

Ienemienie schreef:
Ik ben vaak de enige op wedstrijd met een bonte en krijg veel bekijks.

Nou, dat heb ik nu ook Haha! En dan ook nog eens sokken (maar die worden er deze week nog afgeschoren, dan heb ik een geplukt kipje) dus we zijn echt een buitenbeentje, maar het gaat bij ons ook erg goed Heb trouwens nu 2 wedstrijdjes in het L1 gereden waarvan een keer 155 en een keer 154 gescoord, en ik kan je vertellen: 154 voelt net zo rot als 155 hoor *haha* Dat net niet gevoel...vreselijk! Maar ja, je hebt je er maar bij neer te leggen hè...een volgende keer beter dan

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:16

Gefeliciteerd OK dan!

Enne mooi paard.
Wat voor afstamming is het?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:28

Oeh.... erg gaaf paard! Ziet er netjes uit!

Ik sta met Jordy ook sinds kort op een stal waar ze ook een bak met tapijtsnippers hebben. Hij vond het dus ook eng Haha! Hij ging de bak wel in maar in stap begon hij zijn beentjes al hoog op te trekken en flink te snuiven.... Draf was helemaal grappig, dan schopte hij die snippers vooruit en dat is wel heeeeel eng *stuiter, stuiter, snuif*