Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zie ik dat goed? jullie hebben het zadel eraf gehaald bij het springen, maar het dekje erop gelaten? levensgevaarlijk! wat als het gaat schuiven? zonder iets is een stuk veiliger, zelfs al zou je bv een dekensingel ofzo erom doen.bbbrrr. Wel leuke pony's trouwens, jullie passen er nog wel op hoor, voor een shet lijkt het vaak al zo snel dat je er te groot voor bent. Maar probeer er wel een beetje rekining mee te houden, en spring niet vaker dan bv 1X per maand een hindernisje of 3, anders wordt het wel te zwaar voor de pony's denk ik. lowara schreef:!!!zie ik dat goed? jullie hebben het zadel eraf gehaald bij het springen, maar het dekje erop gelaten? levensgevaarlijk! wat als het gaat schuiven? zonder iets is een stuk veiliger, zelfs al zou je bv een dekensingel ofzo erom doen.bbbrrr. Wel leuke pony's trouwens, jullie passen er nog wel op hoor, voor een shet lijkt het vaak al zo snel dat je er te groot voor bent. Maar probeer er wel een beetje rekining mee te houden, en spring niet vaker dan bv 1X per maand een hindernisje of 3, anders wordt het wel te zwaar voor de pony's denk ik.