Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dees schreef:Ach gut.. ga je werkelijk zelf die pony blijven rijden?
Zou ik niet doen, wat mij betreft ben je echt wel te groot en te zwaar voor dat beestje. En een mooi plaatje is ook anders. Pony is trouwens wel prachtig.
Maar voor jou lijkt het me veel leuker om te investeren in een groter dier; komt je eigen rijden ook zeker ten goede.
Al dat zover is.... horen jullie het wel van haar!
Dat gezeur ook altijd hier... commentaar mag, maar hou je af en toe even in aight?!!!!
BounceBabe schreef:Het lijkt me niet echt lekker rijden, maar als je de beugels nou eens een stuk korter doet is het beeld een stuk beter.
marjoke"]
maar jongens toch wat maakt de grote nu uit! en wat maakt het uit hoe het eruit ziet?
wat teld is toch dat jij je amuseerd en de pony natuurlijk ook!
[/quote]
denk je nou echt dat deze pony zich amuseerd?
de ruiter mischien wel ja....
[quote="marjoke schreef:maar ik vind je er helemaal niet te ZWAAR voor, mss wel veel te groot maar dat vind ik gewoon onbelangrijk.
flirtvogel schreef:hahaha dit vind ik het best commentaar dat ik ooit gehoord heb! je beugels korter doen voor het beeld? sorry maar dan krijg je toch echt een verkeerde houding, het is geen jockey! waar heb je deze "wijsheid" vandaan als ik vragen mag?
haha.. en ik bedoel ook niet jockey kort.. ik bedoel 2/3 gaatjes korter. Masrino schreef:Ik vind het wel knap dat mensen vanaf een foto kunnen zien dat iemand te zwaar is. Bijzonder.