Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
SplashIsLief schreef:Ik vind het niet goed dat je dat veulen al laat springen, maar is jou keuze
Voor de rest vind ik het er beetje rommelig uitzien, springt er vroeg en onbeheerst. Heeft hij nog niet zoveel ervaring? Voor de rest leuk paardje en succes ermee!

stef schreef:Ach, kom ik weer, een keer springen krijgt ie echt niks van. Mijn veulen sprong uit zichzelf, achter moeders aan...
Commentaar betreft Hunter. ben zelf niet zo'n springer, alleen hand naar Vooooooooooren!!!
Pimlover schreef:Hahaha....hoor je dat marijke? We hebben geen verstand van springen...hahaha..wat doe ik eigenlijk op school dan!! Mensen, het is wel waar dat ik beter les moet hebben...maarja..we zijn NIET onverantwoordelijk bezig!
hetismij schreef:nou vertel mij maar wat je doet op school ben ik wel geïnteresseerd naar
rachel15 schreef:nou als je paardenhouderij doet ben je echt wel geinterreseerd in de paardenwereld, jammer genoeg heb je van die zeik mensen die denken dat ze via een foto alles van een paard weten en precies weten hoe een paard in elkaar zit enzo. dat vind ik echt een verschrikkelijk minpunt aan de paardenwereld!
rachel15 schreef:nou als je paardenhouderij doet ben je echt wel geinterreseerd in de paardenwereld, jammer genoeg heb je van die zeik mensen die denken dat ze via een foto alles van een paard weten en precies weten hoe een paard in elkaar zit enzo. dat vind ik echt een verschrikkelijk minpunt aan de paardenwereld!

)
LaFunkyJazz schreef:ik heb geen commentaar over het veulen laten springe, fokkers die springpaarden fokken laten de veulens ookal vroeg srpingen, en daar komen toch ook goede paarden uit?
voorderest qua rijden, ben ik het eens met mannonnetjoe
hetismij schreef:waarom vraag je commentaar als je het niet wil?? je zegt zelf dat wij toch alleen maar zeiken terwijl wij proberen je te helpen maar ja..dat heeft geen zin geloof ik
luna_cockie schreef::roll:
Hebben we weer die discussie ''dat een jong paard(=onder de 3 jaar)'' helemaal niks mag doen, behalve met zijn vriendjes en vriendinnetjes elkaar aftrappen in de wei(sarcastisch, voordat er gedacht wordt dat ik het echt zo meen)
Een paard gaat echt niet dood van een keertje springen. Als het elke dag zou gebeuren okee, maar halooo....![]()
Wat denk je dat paardjes, met name veulens, in de natuur doen? Die gaan echt niet voor elk boomstammetje stilstaan en er een weg omheen zoeken hoor...En kijk eens naar veulens in de wei, die maken de gekste sprongen. Mogen ze dat dan ook niet meer doen, omdat ze daar dood van kunnen gaan?
jeetje wat ben ik het ongelooflijk met jou eens!!![]()
Zit echt elke keer weer ervan te kijken hoe mensen die paarden van tegenwoordig zien......als arme stakkers die niks kunnen/mogen omdat ''het slecht voor hun is''.......
hoop ik (je weet het tegenwoordig niet meer) rachel15 schreef:jah op me springhouding mag je alles zeggen, weet zelf ook wel dat dat nix is maar jij zeikt dus op een veulen dat graag wil springen. HET IS MIJN VEULEN EN NIET DE JOUWE!!!