Ulvy @ Work *dressuur*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:36

Tulandro schreef:
Wat een lang paard zeg, hopen dat er snel wat spieren bij komen, want ze is echt een slungeltje nou!! Ik zou ook gewoon rustig dooroefenen, en pas als ze L1 bevestigd is, een wedstrijdje proberen. Beestje is jong genoeg.

Verward
wat jij hierboven allemaal vertelt vind ik reuze meevallen hoor. je kan het ook overdrijven...

tesstacey:
Ik vind dat je een leuk paard heb en ik vind het er goed uitzien hoor zeker voor een 3 jarige!
En ik zou gewoon een wedstrijd gaan proberen hoor als je dat leuk lijkt en het is idd ook goed dat ze ander terrein ziet en daar aan gaat wennen Lachen zeker als je later wedstrijden wilt gaan rijden!

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:44

Leuke foto's tis... zijn dit die foto's die tijdens je les zijn gemaakt? Ziet er goed uit...

Ploeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 19:36

holly schreef:
Ik vind het er helemaal niet verkeerd uitzien hoor, ik denk dat je het leuk gedaan hebt
Je beenligging is idd echt om niet al te vaak naar te kijken haha, maar ik denk dat jezelf zien op de foto's ook zeker zal bijdragen aan het verbeteren daarvan.
Ik zie dat je met rubberen laarzen rijd, en ik heb geen enkel idee of er een mogelijkheid is dat jou spaarpotje ruim is, want het zou denk ik geen verkeerd idee zijn om leren rijlaarzen aan te schaffen.
Dat kost even een hoop, dat wel, maar je word iets meer gedwongen om je benen lang te houden. Vooral als ze nieuw zijn laat je het wel uit je hoofd om je knieen zover te buigen want dat gaat vreselijk pijn doen Tong uitsteken
Dat is een optie waar je misschien eens over na kunt denken.
Misschien ken je iemand waarvan je een keertje de laarzen mag proberen tijdens het rijden? Even voelen.
Verder denk ik dat het helemaal geen gek idee is om eens een wedstrijdje mee te doen. Altijd leuk en zeker een goede oefening op ander terrein. Gewoon doen hoor als je dat leuk vind OK dan!

Over die rijlaarzen, Die krijg ik ook, maar mijn voeten moeten dan wel eerst uitgegroeit zijn, anders heeft het geen zin Bloos Verward Maar bedankt voor je reaxi!
Laatst bijgewerkt door Ploeps op 19-10-04 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ploeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 19:39

Quarterh0rse schreef:
:?
wat jij hierboven allemaal vertelt vind ik reuze meevallen hoor. je kan het ook overdrijven...

tesstacey:
Ik vind dat je een leuk paard heb en ik vind het er goed uitzien hoor zeker voor een 3 jarige!
En ik zou gewoon een wedstrijd gaan proberen hoor als je dat leuk lijkt en het is idd ook goed dat ze ander terrein ziet en daar aan gaat wennen Lachen zeker als je later wedstrijden wilt gaan rijden!

Haha Idd.. Tja je hebt er een paar bijzitten Schijnheilig ik heb trouwens vandaag al geoefend in de binnenbak... het ging echt Super!! OK dan! in het begin was alles wel eng.. maar dat is logisch! maar Verder liep ze eigenlijk fijner dan in de buitenbak bij ons op stal.. Meer naar beneden enzo.. Ging echt Super!! Ben erg tevreden!
Laatst bijgewerkt door Ploeps op 19-10-04 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:39

ziet er goed uit hoor Lachen
alleen die hakken moet je nog op werken !! Bloos!
maar verder niet zo veel commentaar

Ploeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 19:42

marjoke schreef:
ziet er goed uit hoor Lachen
alleen die hakken moet je nog op werken !! Bloos!
maar verder niet zo veel commentaar

Ja ik weet het, Maar deze week heb ik veel geoefend, en het gaat al veel en veel beter, mijn hakken gaan steeds lager en lager Tong uitsteken Haha! En mij handen heb ik al rechtop Schijnheilig want af en toe komen de pianohandjes tevoorschijn.. Verward Bloos Ik zal binnenkort wel weer even foto's laten maken van hoe het er nu aan toe is en de 'verbetering' van mijn houding! *LOL*

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 00:08

Slim

hakken uitdrukken
schouders los
tieten vooruit
handen stil houden
onderbeen aansluiten
meegaan met de bewgingen
iets meer stelling
hier meer afbuigen
duidelijker aangeven
denk om je stemhulpen
vergeet niet voor je te kijken die oren vallen er onderweg niet af!!
handen dichter bij elkaar
je teugels zijn waslijnen
hou je benen nou eens stil
hou je bovenlichaam ontspannen tijdens het doorzitten

Ik effe blij dat ik geen les meer heb!!!!!! Knipoog

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 00:12

Tulandro schreef:
Wat een lang paard zeg, hopen dat er snel wat spieren bij komen, want ze is echt een slungeltje nou!! Ik zou ook gewoon rustig dooroefenen, en pas als ze L1 bevestigd is, een wedstrijdje proberen. Beestje is jong genoeg.

IS EEN KOETSPAARDJE!!!!! (officieel heet dat karrepaard he maar dat vind ik zou aftanns klinken!!!) Schijnheilig