Drachtige dressuurcrack @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:18

Fijn dat je een veulentje krijgt Lachen.
Hoveel paarden heb je nu eigenlijk al? *LOL*

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:59

jubeltje schreef:
Nee, dat niet, maar een slof hangt er wel met potentie tot gebruiken! Ik heb niks tegen een slof, maar wel bij een drachtig paard met artrose.

waarom zou die er met potentie hangen tot gebruiken..ik zou her geen problemen mee hebben misschien is er wel een andere reden waarom die slof eraan hangt misschien is de merrie wel heel druk of anders gaat ze in verzet..

ze word toch niet in de krul getrokken?

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:26

zo te zien staat de slof niet strak, ik zie dus geen problemen waarom ze haar paard geen slof op mag doen, zoals hetismij al zegt, ze wordt toch niet in de krul getrokken? ik zie een ontspannen paard Lachen
ik hoop dat alles goed gaat in de laatste maanden en dat je paardje zoveel mogelijk pijnloos "normaal" kan leven Lachen

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 11:44

de slof zit er inderdaad niet aan omdat ze in de krul moet lopen maar om een andere reden inderdaad!! Ze loopt ook absoluut niet in de krul op de foto's, de slof doet daar geen werk!
En zoals ik al eerder zei doe ik dit allemaal in samenwerking met een osteopaat, magnetiseur e.d. dus ik ga er echt niet op eigen houtje een slof aanhangen!
Ben blij dat sommige mensen van bokt dit wel zien! Ik ben zoiezo geen slofmens absoluut niet! Op wedstrijden doe je het toch ook zonder?

Sylleke: dit wordt ons 4e paardje, mijn zusje heeft er 1, ik heb er 2 en dit wordt dus MIJN 3e!! joepie joepie!! hoop inderdaad dat het een lieverd wordt!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 15:24

heey ik hoop voor je dat de zwangerschap goed verloopt en dat je er een mooi gezond veulentje uit krijgt Haha!

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:26

heej mooi paardje heb je hoor!! super koppii zit erop!! *LOL* OK dan!