Lois@work glimmend als een spiegeltje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:18

Hij schittert van de foto`s af Knipoog

Maarreh.. mis ik nu een zonnebril of was dat bij een andere bokker Verward

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:29

wahhhhhh, lekkerding zo zeg Je ziet het er niet aan af dat hij zo ziekjes geweest is. Hopen dat deze lijn stijgend door mag zetten OK dan!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:14

Jouw paard heeft worm: GLIMWORM!!! Haha!

Ik moet zeggen, als je maar goed voert, dan glimt je paard je ook tegemoet als je hem/haar geschoren hebt. Bij Imker zie je het ook niet.

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:22

wow wat een mooije glans ziet er gezond uit *LOL*
liefe foto's *LOL*

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:27

Het ziet er echt heel goed uit *LOL* Zowel het rijden als je paard zelf. Mag ik vragen hoe je hem in hemelsnaam zo mooi glanzend hebt gekregen (buiten het scheren om) *jaloers*.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:43

Wauw, wat heb jij toch een gaaf peerd onder je kont OK dan!

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:59

wat een glimmer zeg!
wowie!!!!! Tong uitsteken
ziet er erg goed uit.
ik vraag me ook af waarom je met slof rijd, lijkt haast niet nodig! Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:08

Jeetje wat glanst dat dier van je!
Als ik die van mij scheer( Bijna zelfde kleur als je paard) word ze altijd muisgrijs!
Maar hij loopt lekker hoor, idd die slof lijkt bijna niet nodig, zo lekker loopt hij.
Maar de slof op een goede manier met verstand gebruiken is niet verkeerd!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:13

Tjee, die glimt!!!!!!
Dennis glimt ook wel na een scheerbeurd, maar glimt dan grijs ipv bruin met een rode gloed.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:24

Djiez wat een knappe bok is het toch OK dan!!

Avenir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:49

wow! dat paardje glimt! hihi .. heel mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:31

@Janna; selecties ga ik deze winter niet rijden. Ik rij in de winter toch amper wedstrijden. Bij de meeste accomodaties mag je maar 1 proef rijden en dan met z'n 10-en tegelijk losrijden in een krappe bak bij ijzige kou [*bibber*]. Dan blijf ik lekker thuis. Het plan was om in augustus en september nog wat buitenwedstrijdjes te gaan starten maar toen werd Lois ziek. Dus voolopig trainen we thuis nog even lekker door.

Lois is dit jaar wel heel goed onder het haar vandaan gekomen. Ik heb er ook wel jaren bij gehad dat hij zo dof en grijs werd. Laten we het er maar op houden dat het komt omdat hij het zo super naar zijn zin heeft op deze stal

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:09

s
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:20

Zeker, als ik wist dat die van mij zo onder de scheermachine vandaan kwam zou ik hem meteen scheren! Heb hem alleen nog nooit geschoren, hij is ieder jaar heel dun in zijn vel gebleven, dus weet het niet. Het verschilt ook wel per kleur. Je hebt kleuren (ik dacht bbijv kastanjebruin) waarbij de glans heel diep is, dat hoort standaard bij die kleur. Zelfs als ze zeg maar oud en ziek zijn glanzen ze nog.. Als je die scheert blijven ze ook mooi.. Maar in jouw geval komt het denk ik omdat ie zo gezond is.. Ziet er goed uit!

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:54

heej super mooi paardje hoor OK dan!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:57

Zo!! Lois ziet er goed uit! Wat heerlijk na al die ellende!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:26

Ziet er goed uit hoor! En idd glimmen als een spiegeltje, weet je zeker dat je 'm niet stiekum door de wasstraat heb gehaald Haha!

Citaat:
Een vraagje; rij jij altijd met slof? Gezien er ook foto's met slof in je profiel staan?

Als je goed kijkt hangt die slof hardstikke los bij bijna elke foto, volgens mij alleen ter correctie (waar dat ding dus ook voor bedoeld is) Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:51

Lois is echt een geweldig paard maar af en toe een vreselijk duveltje. Afgelopen donderdag heb ik les gehad en daar heeft ie weer laten zien hoe lekker hij kan draken om niets. Als hij ergens onverwacht een geluidje hoort is hij zo watervlug. Voordat je met je ogen geknipperd hebt sta je 180 graden de andere kant op.
Voor zulke gevallen heb ik er graag een slof bij, bijvoorbeeld om te voorkomen dat hij me het licht uit de ogen slaat in die snelle acties van hem.
De slof hangt er altijd los naast te wapperen maar als het nodig is kan ik de slof gebruiken als een begrenzer net zo als bij een martingaaltje. Natuurlijk moet je daarvoor wel handig zijn en veel gevoel in je vingers hebben, dus het is niet iets dat ik direct iedereen aan raad om thuis te gaan proberen. Voor mij is het een uitkomst, zo hou ik het een beetje veilig en leuk, zeker op een buitenbak.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:54

doet haast pijn aan me ogen Cool
ziet er netjes uit!
fijn dat ie weer helemaal is opgeknapt! Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:32

Jeetje dat ziet er schitterend uit OK dan!

Ik heb pas een keer laten scheren en toen was ze zo glad als een aal..

Gelukkig is ie er goed onderuit gekomen na al die trubbles.
Nu lekker doortrainen.
Wat voer je hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:34

Voeren; om eerlijk te zijn krijgt hij helemaal niets bijzonders hoor.
Op stal voeren ze Cavalor muesli en Subli sportbrok. Per dag krijgt hij 1,5 kilo Subli en 1,5 kilo Cavalor. Vaak krijgt hij er op de avond en na het werk van mij nog 0,5 tot 1 kg Pavo melange bij omdat hij het zo lekker vind. Hij krijgt wel vreselijk veel [paarden]kuil. Echt bijna zo veel als hij op kan.
Ik had hem tot anderhalf jaar terug op een veel hoger rantsoen krachtvoer staan. Maar de kuil die ze op deze stal hebben is zo goed en er zit zo veel in dat hij hier meer dan genoeg aan heeft.