Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar ik zou in elk geval wel zorgen dat hij een beetje op adem stapt en niet meer warm is.
x_shirley_x schreef:Heeey
Leuke pony's hoor vooral die Bingo
Bingo doet me denken aan een oude pony die ik ken..
alleen die is een tijdje geleden verkocht
Tanjake13 schreef:Heej
Waar stond die pony die op bingo lijkt?
xXx
Tanja
Die blauwe touwtjes lagen normaal gezien niet in de weg, die lagen onder de hindernis, dus ik veronderstel dat ze dan niet erop kunnen springen.
Maarja, volgende keer dan zullen we ze weg doen.
xXx

, dat kan ik van te voren wel zien dat dat gevaarlijk is ( Nu heb ik ook paarden die precies in die kruiwagen zouden springen hoor , dus dan weet ik ook wel dat ik dat niet moet doen
)
, hopelijk doe je wat met deze tips, hoeft natuurlijk niet 
voor de rest lache man, en wij jagen ook vaak zat met 3 paarden in bak... ook vrijspringen 
beetje raar..... ik ben wel in de overtuiging dat je een goede cooling down nodig hebt met dit weer,(altijd wel
maar nu helemaal ivm verkoudheid) maar ik rijd mijn paard gewoon zolang als anders, zweet of geen zweet.
) dan zijn we gaan eten (er was dus zeker 2-3uur tussen het rijdenen het springen) als je kijkt op de eerste springfoto's zie je nog droge sporen van het zweet maar zazou zweet gewoon super snel, geen een van de ander pony's was aanhet zweten bij het rijden en bij het springen en tis nietdat we zazou harder hebben laten springen, zweet = niet gelijk aan moe, pompen = vemoeid, het ene paard is sneller bezweet dan het ander, net zoals mensen...