Rona @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:59

Ziet er al heel aardig uit hoor! Zijn de foto's van verschillende dagen? Omdat ik twee dekjes zie en een keer met en een keer zonder chaps...leuk dekje trouwens, die geruite Het is altijd maar een beetje gissen vanaf foto's hoor, maar misschien moet je je handen iets meer bij elkaar houden en wel genoeg blijven luchten in je hand.

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:11

IK vind dat je hem goed aan het lopen hebt!!!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:56

Ik vind je hakken wel genoeg uitgedrukt, maar je kantelt je handen een beetje naar voren. Het zou beter zijn als je ze meer rechtophield, dan kan je je pony wat beter aanvoelen. En je zou je handen wat meer kunnen 'dragen' , je hebt ze een beetje te laag, te dicht bij de hals.

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:36

rona schreef:
Geen idee, zit niets van papieren bij.
Heb haar van de slacht weggekocht Haha!

durven ze dat er bij steken?
zo'n mooi paard!
echt ik dacht dat het wel een of ander chique ras zou zijn!
ze loopt ook erg lekker vind ik,jullie zijn echt een goed duo en je mag trots op haar zijn hoor!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:12

Heeey !!
Mooi beestje hoor gelukkig is ie niet naar de slacht gegaan!
Ik vind hem er nog heel goed uitzien voor z'n 18 jaar Bloos!

janine36

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:24

coole foto's!!!!!
vooral die laatste vind ik top!! Haha!

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:16

Ziet er top uit hoor OK dan! Mooie kleur en ik denk dat het een NF er is maar dat weet ik niet zeker,vind jullie iig goed bij elkaar passen. Mag ik vragen waarom je nu weer kunt rijden als ze een blijvende peesklap had volgens de DA?

rona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 10:56

Na zie peesklap heb ik haar 3 maanden op rust gezet, hele dag en nacht lekker op de wei en na 3 maanden ben ik rustig met haar gaan wandelen iedere dag iets langer. Dat ging goed en een maand later ben ik rustig erop gaan zitten en gaan stappen en voila, ik liet een andere DA komen en ze was genezen *LOL* (haar pees werkt wel niet meer zoals voorheen maar recreatief is ze goed te rijden en ze heeft er geen last van)

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:57

rona schreef:
Na zie peesklap heb ik haar 3 maanden op rust gezet, hele dag en nacht lekker op de wei en na 3 maanden ben ik rustig met haar gaan wandelen iedere dag iets langer. Dat ging goed en een maand later ben ik rustig erop gaan zitten en gaan stappen en voila, ik liet een andere DA komen en ze was genezen *LOL* (haar pees werkt wel niet meer zoals voorheen maar recreatief is ze goed te rijden en ze heeft er geen last van)

wat fijn om te horen, en wat een goede oplossing vor jullie allebei: jij een fijne pony en zij het leven Veel plezier met haar he, maar ik den k dat dat wel zal lukken Knipoog

DarwinLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:40

heej.. mooi paardje en mooi dekje *LOL* die eerste heb ik ook *LOL* Tong uitsteken haha.. die geblokte!! staat der mooi hoor!! ze loopt ook mooi!!