Endurance Katwijk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ageeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:11

Hooooooooooooooi Lepeltje, heb ik je eindelijk gevonden (hier op bokt althans) Haha! . Was al zo benieuwd waar die gave foto's van Joor vandaan kwamen en waar ze die gepikt had, ik zie ze, ik zie ze......hardstikke leuk (heb er ook een paar gepikt hoor Bloos! ).

Die Trix is een waanzinnig dapper ding!! Wat kan ie lopen zeg! Leuk ook om je live eens gezien te hebben en wat die klasse 2 betreft.....als je gezelschap wilt.... OK dan! .

Ik ben gek op foto's dus thanks!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:36

Mooie foto's hoor! En gefeliciteerd! Mooie prestatie! En natuurlijk de rest ook gefeliciteerd!
Ik hoop volgend jaar daar ook een keer te starten en als ik het half zo goed doe als jullie nu, ben ik dik tevreden!!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:54

Goede prestatie! Het ziet er erg winderig uit daar aan het strand Lachen Misschien doe ik volgend jaar ook wel mee in Katwijk, het ziet er ontzettend mooi uit!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:10

Ik heb jullie zien gaan OK dan! Op 1 foto is nog een stipje van mijn tinker te zien.
In de ochtend heb ik een klasse 2 post bemand en in de middag een strandritje gemaakt.
Vorig jaar vond ik de omstandigheden beter,minder wind dus minder kite-surfers en een beter strand.
Het strand kan met wind nogal veradelijk zijn,je kan zomaar in drijfzand terecht komen.
Het roze hoofdstel is stoer.......Volgend jaar ben ik ook weer van de partij.

Ageeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:45

jeanie schreef:
Ik heb jullie zien gaan OK dan! Op 1 foto is nog een stipje van mijn tinker te zien.
In de ochtend heb ik een klasse 2 post bemand en in de middag een strandritje gemaakt.
Vorig jaar vond ik de omstandigheden beter,minder wind dus minder kite-surfers en een beter strand.
Het strand kan met wind nogal veradelijk zijn,je kan zomaar in drijfzand terecht komen.
Het roze hoofdstel is stoer.......Volgend jaar ben ik ook weer van de partij.

Jij hebt met iemand anders dan een heel stuk voor ons gereden?? Dat herinner ik me nog ... . Vorig jaar vond ik het kouder en vond ik het ook onrustig met een erop uittrekkende reddingsbrigade net voor onze neus en allerlei 4x4's maar nu waren er wel enorm veel kite surfers ja.
Dat drijfzand hebben we geweten ja, lijkt het net alsof ie ineens heel onregelmatig loopt, dood eng!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:47

Klopt het buitenritje duurde ook 2 uur Bloos

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:41

Westernfreak schreef:
Goede prestatie! Het ziet er erg winderig uit daar aan het strand Lachen Misschien doe ik volgend jaar ook wel mee in Katwijk, het ziet er ontzettend mooi uit!

Moet je doen!!! Op zich vind ik het strand best saai maar zo 1 keer in het jaar is het leuk. Altijd goed georganiseerd en gezellig.

En winderig???Hoe kom je erbij!!!! Haha!

Mieke, onze hulp-groom, gooide de deken op Murphy tegen de wind in.....not handy!! Hahahahaha!!!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:49

hha! jah dat had ik ook bij röskur we stonden bij de keuring en iris had net locomatien op de nakeuring gedaan,echt die deken kwam echt niet ver over hem heen Gaaaap
nou toch er goed opgelegd iris deed de voor sluiting vast ik wil net de kruisingels goed doen loopt ze weg haha!
we moesten even snel aan de kant voor iemand anders die moest locomotie'en

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:50

goed gedaan!!!!! OK dan!
nu kan hoekert nog trotser op zijn trixi worden *LOL*
enne... jij natuurlijk ook!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:53

Hahahaha, straks wil Hoekert er endurance pony's uit fokken!!! Gewoon telkens een klein slagje groter.......kan Lepel ze gewoon naar de top rijden!!!!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:02

Leuke foto's!! Bij die debiele foto (die je zelf debiel vind maar ikke niet) daar op dat plaatsje rijd ik ook altijd met mijn pony! Haha! whaha.. t was wel gezellig zo te zien?

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:33

Gefeliciflapstaart lepel! Aangezien jij bij Jorie was en ik haar homo herkende op haar foto's... Was ik degene met de wildkleur bruine coup soleil teddybeervacht ijsco die door de duinen aan het hyperventileren was. Schijnheilig Ik snap echt niet hoe jullie al die endurance dingesses op tijd rijden, ik was bijna een uur te laat en dat terwijl het niet aangegeven stond van dat we er al weer waren, anders had ik nog 2 km over het strand kunnen lopen... Bloos (alhoewel Rusk ook niet helemaal 100 was.)

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:41

Joh, die snelheid komt misschien nog. Hoewel Ros niet zo snel zal worden als arabjes. maar dat hoeft ook niet. Als hij in super conditie is (en zonder wintervacht Knipoog ) hoef je misschien ook niet meer 2 km te stappen maar lukt het misschien wel in 1 km. Scheelt ook weer tijd!!!

Niet opgeven hoor!!! Er lopen meer ijslanders mee en doen het prima. Nooit wereldtijden maar wel goedgekeurd en dat is en blijft het belangrijkst!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:35

Lepeltje schreef:
Annalynn heeft haar ook nog even opgevoed. Schijnheilig

Ach ja, we lijken op elkaar Haha!
Foutje is je vergeven hoor

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:25

Djilan schreef:

even offtopic: nu weet ik wie je bent Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:07

Haha, ik weet ook dat ik jou gesproken heb, maar waar weet ik echt niet meer Bloos!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:09

Iedereen gefeliciteerd. Leuk om foto's te zien.
Ik heb een tijdje (van 1-3uur) bij de finisch gestaan. Tijden invullen op de kaarten.
Vond het weer een leuke dag

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 10:32

Djilan schreef:

Ik wist daar wel dat je Djilan was. Haha! Waarom ik er annalynn neer had gezet.. Verward Laten we het er maar ophouden dat ik heeel moe was. Schijnheilig
Maar heel erg bedankt voor je hulp nog! Haha!

En Roskur, die tijd is idd niet zo belangrijk, als je hem goed uitrijdt mag je al heel trots zijn op Roskur! OK dan!

Ik heb gewoon het geluk een ponnie te hebben waarin toevallig 3 handige endurance rassen verwerkt zijn.. Haha! Vind het veel knapper als je een endurance goed kan uitrijden met een minder voor endurance geschikt ras!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 10:35

Jorie schreef:
Hahahaha, straks wil Hoekert er endurance pony's uit fokken!!! Gewoon telkens een klein slagje groter.......kan Lepel ze gewoon naar de top rijden!!!!

Jaaa.. Haha! Er is ook nog ergens in Zwolle een broertje van Trixponnie, dus als iemand er eentje wil? Schijnheilig Geen idee waar ie precies staat, hij lijkt wel op Trixponnie geloof ik, dus ff zoeken. Tong uitsteken
De papa is wel dood, beetje jammer want die vond ik ook wel leuk..

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:42

Hee Roergeval! Leuke foto's en wat een super endurancepoownie heb jij zeg! Djilan en ik worden op stal ook atlijd door elkaar gehaald dus we kunnen er tegen hoor!