Tycho voor het eerst met zadel, heftige rodeoshow!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:54

We hebben hem net provisorisch gemeten en we kwamen uit op 1.77. Hij is trouwens een 4-jarige van Ferro x Voltaire.

Ik vond deze foto's ook nog redelijk mooi:

Afbeelding

Afbeelding

In dit topic: [ITP] Onze nieuwe aanwinst!! (v. Ferro) staan nog meer foto's.

Orange

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:10

Mooi beestje heb jij zeg!!!! OK dan! Suc6 met inrijden

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:23

Wat een paard seg... Kwijl

Heel leuk Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 23:17

Vonnie84 schreef:
We hebben hem net provisorisch gemeten en we kwamen uit op 1.77.

1.78 Tong uitsteken Knipoog
Ja die foto's zag ik daarna pas
en ik ben echt blij met mn hoofdstel trouwens (haha we houden onze gesprekken vort maar op internet)

Bedankt voor de leuke reacties!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die hem zo mooi vind Knipoog
en leuk dat jullie zo benieuwd zijn hoe die het gaat doen onder de man haha, maare ik heb het volste vertrouwen in hem en van de week ga ik deze mount everest eens proberen te beklimmen, nouja misschien heb ik toch wel een voetje nodig Schijnheilig Achja als je eraf valt heb ik nog de tijd om een driedubbele salto te maken om vervolgens weer op mijn voeten terecht te komen Knipoog Grappig dat jullie van de foto's af al zien dat hij groot is, dat zie je normaal toch niet zo goed op de foto.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:21

Mag ik een onbeleefde vraag stellen Bloos! ? Is hij rontgen ook ggk? Zo'n grote jongen al voor zijn leeftijd, ben benieuwd tot hoever die wel niet uit gaat groeien!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 23:25

haha geeft niet hoor
Ja hij is ook röntgen goedgekeurd. Er was wel cornage geconstateerd maar daar was hij al netjes aan geopeerd (alleen als hij nou hinnikt is hij een beetje hees)
Maare ik hoop eigenlijk dat hij het meeste gegroei al gehad heeft.
En ik hoop ook dat ik er niet te klein voor ben haha, altijd zeuren om een groot paard en dan krijg je dat weer Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:49

aah een ferro! dat dacht ik al toen ik de foto's zag! wat een ontiegelijk mooi paard zeg, daar gaan we nog veel van zien (hoop ik!) wat ag je doen? dressuurmatig?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 23:53

Hij lijkt inderdaad erg veel op z'n vader dat vind ik ook!
Ja dressuur en ik wil ook gaan springen maar dan niet verder dan B want dan word ik te bang haha Bloos Ja tenzij hij er goed aan trekt maar dat moeten we nog even kijken.. morgen gaan we m vrij laten springen ben benieuwd!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:56

Gezien het bloed zou hij moeten kunnen springen hoor Knipoog.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 00:01

Ja daar ben ik echt blij om dat/als hij dat kan, ik mis het n beetje.
Maar ik had een draadje gespannen in de bak zodat ik een soort van longeercirkel kreeg en telkens als hij die richting op gaat gaan die oren naar voren en rent hij er zeg maar op af en ben ik als de dood dat hij daar overheen wil springen haha.. dus dat ga ik maar weghalen. En ik durf hem ook niet in de bak te zetten de omheining is aan een kant maar 1.20 ik vrees dat dat een eitje is Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 01:46

wow!! wat een prachtig dier blijft het ook zeg!! ben echt heeeeel erg jaloers!! zo eentje wil ik ook als opvolger voor Q *LOL* kan denk ik nu maar alvast gaan sparen Schijnheilig

succes met het inrijden, en wel snel nieuwe foto's plaatsen he!

en mocht ie nou toch te groot zijn voor jullie, ik pas er wel op, ben 1.80 Schijnheilig Knipoog

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 09:10

haha grappig ons Yvonne zei gister nog: het zou wel wat voor Renske zijn, omdat jij in dat eerste topic ook al zei dat je een jonge zocht. Maar je zal er wel beter op passen dan ik ja..
hmm lastig..
haha nee grapje ik doe m de komende jaren nog niet weg! Tong uitsteken Sorry? Haha!
Sparen? Tja ik heb denk ik geluk gehad, hij had hem voor het dubbele ook wel kwijt gekund denk ik. Maar ik zou niet een paard van zo'n handelsstal die ook online foto's hebben zoals Voskens ofzo kopen. Er stond een hele mooie Gribaldi op 3 jaar onbeleerd, ik gebeld, ja tussen de 20 en 25.000 Bloos! Halloo.. deze is net zo goed (vind ik Knipoog) en veeeel goedkoper
Dat neemt niet weg dat ik nu totally bankrupt ben en in de schulden sta Schijnheilig

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 09:59

Hij is echt schitterend mooi zeg... met zo'n paard wil iedereen wel rijden denk ik!!! Heel veel plezier met hem, zo te zien vast een topper in spe...

ik ben verliefd hihi

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:26

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:36

Mooi dier, wat fijn dat hij het zolekker oppakt!
Daar heb je een gouden paard aan volgens mij.
Veeel plezier met hem, enne.. foto's plaatsen hoor!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 17:56

hee Merel bedankt!
Ik dacht eigenlijk al dat dat niet zou gaan omdat die touwen door zo'n rotdelen gaan, maar het valt bijna niet op!
Dankje dus OK dan!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:27

Wat een supermooi paard Kwijl

Heel veel plezier en succes met inrijden OK dan! Leuk hé om met zo'n jonkie aan het werk te zijn *LOL* Maar het is idd te hopen dat hij niet nog groter wordt Knipoog Sims vriendje Tumo is dus ook 4 en is ook al 1.80 Nagelbijten / Gniffelen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:40

wauwie!!
echt een super mooi dier!
en dan zo groot Tong uitsteken
echt prachtig

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:12

Lenn"]
haha grappig ons Yvonne zei gister nog: het zou wel wat voor Renske zijn, omdat jij in dat eerste topic ook al zei dat je een jonge zocht. Maar je zal er wel beter op passen dan ik ja..
hmm lastig..
haha nee grapje ik doe m de komende jaren nog niet weg! Tong uitsteken Sorry? Haha!
[/quote]

mocht je ooit van gedachten veranderen dan weet je me te vinden he Schijnheilig

[quote="Lenn schreef:
Sparen? Tja ik heb denk ik geluk gehad, hij had hem voor het dubbele ook wel kwijt gekund denk ik. Maar ik zou niet een paard van zo'n handelsstal die ook online foto's hebben zoals Voskens ofzo kopen. Er stond een hele mooie Gribaldi op 3 jaar onbeleerd, ik gebeld, ja tussen de 20 en 25.000 Bloos! Halloo.. deze is net zo goed (vind ik Knipoog) en veeeel goedkoper
Dat neemt niet weg dat ik nu totally bankrupt ben en in de schulden sta Schijnheilig

ja die prijzen hoor je idd wel vaker, maar zelfs al had ik zoveel geld, dan zou ik het er nog steeds niet aan uitgeven, dat is bijna een half ton in guldens Bloos!
maar ik blijf mooi verder sparen en Quentin is pas 11 dus kan nog wel ff mee, maar als ik zo'n mooi dier als die van jullie tegenkom voor een leuke prijs, dan hoef ik geen seconde na te denken!

ben echt heel benieuwd hoe hij het strax onder het zadel doet!! maar als je hem ziet lopen op deze foto
Afbeelding

dan kan het alleen maar super gaan! die achterbenen!! jammer dat zn oortjes naar achteren staan anders was de foto nog mooier geweest, maar hij kan echt supermooi lopen zo te zien, kan je nagaan hoe hij loopt als hij een jaartje verder is!!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:28

echt gaaf beest!! Kwijlkwijl

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:12

Ja hij heeft geen spectaculair voorbeen ofzo maar wel een super achterbeen! En een super goede kont! Qua functionaliteit dan he haha..
Maar toen hij het op het begin nog niet helemaal eens was met dat zadel! Ik wist niet wat ik zag!! Echt hij kwam bijna niet vooruit en die achterbenen! Maar Ferro staat dan ook bekend om zijn klassieke manier van piafferen las ik in Coby's boek! Dus misschien heeft ie wel wat georven haha Knipoog Nou ik nog Scheve mond
Ik hoop nou wel dat het goed gaat aangezien jullie allemaal zo benieuwd zijn haha.. maar mocht ik het inrijden niet overleven dan mag jij hem kopen oke? En mocht ik mezelf niet goed genoeg vinden voor hem dan doe ik hem ook weg want dat vind ik sonde van zo'n paard. Ik voel me bijna schuldig dat ik hem niet aan je wegdoe haha.. wel geinig dat nou andere mensen jaloers zijn omdat ik ook altijd als een jaloers pennymeisje naar zo'n paarden kon kijken.. ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ik hem als mijn paard zie.. ik vind het zo ongeloofwaardig, like a dream coming true haha.. oke nou begin ik te zeveren Bloos
ach misschien is het wel een rotbok *LOL*

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:48

*LOL* Wat een mooi beest zeg!!!!!!

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:57

Wat een knapperd is het Lenn. Fijn dat het zo goed is gegaan met het zadel op zijn rug, dat maakt het altijd net even makkelijker om er voor de eerste keer op te stappen straks. Veel succes met inrijden, maar je gaat ons vast wel op de hoogte houden!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:24

[quote="Lenn"] En mocht ik mezelf niet goed genoeg vinden voor hem dan doe ik hem ook weg want dat vind ik sonde van zo'n paard. Ik voel me bijna schuldig dat ik hem niet aan je wegdoe haha.. wel geinig dat nou andere mensen jaloers zijn omdat ik ook altijd als een jaloers pennymeisje naar zo'n paarden kon kijken.. iquote]

haha je schudig voelen hoeft ook weer niet hoor Tong uitsteken gewoon heel erg blij zijn met hem en trots op hem zijn *LOL*
en als je jezelf er niet goed genoeg voor voelt, toch gewoon lekker blijven rijden *LOL* Q kan ook meer dan ik er uit kan halen, of ja we komen er samen wel, t duurt alleen 2x zo lang dan bij een echte goede ruiter Bloos maarja Q is dan ook een staker dat maakt t ook wat lastiger Clown

succes als je er deze week voor t eerst op gaat, jullie hebben iig alvast 1 fan Knipoog