Ik vond deze foto's ook nog redelijk mooi:
In dit topic: [ITP] Onze nieuwe aanwinst!! (v. Ferro) staan nog meer foto's.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vonnie84 schreef:We hebben hem net provisorisch gemeten en we kwamen uit op 1.77.
Achja als je eraf valt heb ik nog de tijd om een driedubbele salto te maken om vervolgens weer op mijn voeten terecht te komen
Grappig dat jullie van de foto's af al zien dat hij groot is, dat zie je normaal toch niet zo goed op de foto.
Sorry? 
Halloo.. deze is net zo goed (vind ik
) en veeeel goedkoper
Lenn schreef:[img]
http://groups.msn.com/_Secure/0PgD0AvkR ... 0040[/img]
(Als iemand die longeerlijn en dat draadje weg kan halen zou ik m eeuwig dankbaar zijn)

Lenn"]
haha grappig ons Yvonne zei gister nog: het zou wel wat voor Renske zijn, omdat jij in dat eerste topic ook al zei dat je een jonge zocht. Maar je zal er wel beter op passen dan ik ja..
hmm lastig..
haha nee grapje ik doe m de komende jaren nog niet weg!Sorry?
[/quote]
mocht je ooit van gedachten veranderen dan weet je me te vinden he
[quote="Lenn schreef:Sparen? Tja ik heb denk ik geluk gehad, hij had hem voor het dubbele ook wel kwijt gekund denk ik. Maar ik zou niet een paard van zo'n handelsstal die ook online foto's hebben zoals Voskens ofzo kopen. Er stond een hele mooie Gribaldi op 3 jaar onbeleerd, ik gebeld, ja tussen de 20 en 25.000Halloo.. deze is net zo goed (vind ik
) en veeeel goedkoper
Dat neemt niet weg dat ik nu totally bankrupt ben en in de schulden sta

Nou ik nog 

gewoon heel erg blij zijn met hem en trots op hem zijn 
Q kan ook meer dan ik er uit kan halen, of ja we komen er samen wel, t duurt alleen 2x zo lang dan bij een echte goede ruiter
maarja Q is dan ook een staker dat maakt t ook wat lastiger