Jongens, wat weegt dat meisje nou? 40 kilo? Hooguit als ik het zo zie (nu ben ik wel slecht in schatten, maar vooruit)
Een oordeel is altijd zo makkelijk
DiantaM
Geplaatst: 05-10-04 17:27
Ik vind het er echt NIET uitzien.. ten eerste lijkt het me dat voor de pony prettiger om een klein meisje te dragen die niet met haar benen tegen de voorbenen aan kan kletsen, en ten tweede is het voor de houding van de ruiter ook niet bevorderlijk om op een pony te rijden die te klein is. Qua gewicht kan het wel, maar als ik dit zou zien, zou ik keihard moeten lachen, het spijt me!!
Silvia_
Geplaatst: 05-10-04 18:01
Oke ze is een beetje groot, maar ze rijdt er toch ook niet op. Ze stapt de pony uit!
En met dat lachen dat meen je toch niet echt? Ik bedoel als mensen dat bij jou doen vind je het toch ook héél gemeen en zul je je er heel rot door gaan voelen
Dimple
Geplaatst: 05-10-04 18:05
Jeetje jongens wat een drukte om niks........... Haal eens diep adem zeg!
Ze stapt hem uit en als zij met veel plezier op Gentl rijdt, laat haar. Niet iedereen heeft de luxe om een paard te kiezen wat een perfecte match is.
Veel plezier hoor dames!
Rinskee
Geplaatst: 05-10-04 19:17
ik vind voor uitstappen echt wel kunnen ik vind moet ook positief commentaar in staan dat zou je zelf tog ook leuk vinden? ik vind het een schat van een pony echt waar
kellybelly
Geplaatst: 05-10-04 19:29
Ik vind die foto's wel mooi met die avondlucht op de achtergrond. Je kan alleen de mensjes wat minder zien, maar zo kun je wel hele mooie profielfoto's maken!!
Barb
Geplaatst: 05-10-04 23:07
Wat ontzettend pittig dat er hier heeeeel veel mensen zijn die zich ontzettend druk maken om Gentle!! Na het uitstappen is hij uit elkaar gevallen en ik ben nog steeds bezig om hem in elkaar te lijmen
jongens stel jullie niet zo aan, ik weet gerust wat wel en niet kan! Het is inderdaad een onvoordelige foto van bovenaf genomen, so what!!
_Lot_
Geplaatst: 08-10-04 12:50
wat een gedoe weer.. is altijd hetzelfde hier op bokt :S echt onwijs triest! net alsof dat beest doorbreekt ofzo..