Chantal met Bacio @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:50

wat een leuk hoofdstel.. je zit wel een beetje als een zoutzak.. zorry dat ik het zo zeg! Tong uitsteken maar probeer effe rechtop te zitten want dan denk ik dat je houding gelijk al een heeeeel stuk beter is. je pony lloopt erg leuk..

snowwhiteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:27

Anky zit met de training van haar paarden ook niet de hele tijd rechtop... Soms voel je je paard zo beter aan, zolang je op wedstrijd maar niet zo zit, denk ook niet dat ze dat dan doet, want je word niet zomaar Z. Over het been gebruik, vind ik ook wel mee vallen, ik weet niet wie het zei maar op geen 1 foto zie ik dat ze de spoor in de buik prikt, maar wel hak omhoog... Het ziet er wel goed uit hoor! Mooi ontspannen.

Lotte_jigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:35

snowwhiteM schreef:
Anky zit met de training van haar paarden ook niet de hele tijd rechtop... Soms voel je je paard zo beter aan, zolang je op wedstrijd maar niet zo zit, denk ook niet dat ze dat dan doet, want je word niet zomaar Z. Over het been gebruik, vind ik ook wel mee vallen, ik weet niet wie het zei maar op geen 1 foto zie ik dat ze de spoor in de buik prikt, maar wel hak omhoog... Het ziet er wel goed uit hoor! Mooi ontspannen.

hier ben ik het dus helemaal mee eens *LOL* OK dan!

geweldig...jij schrijft gewoon precies wat ik in gedachten had Bloos

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:36

ja je heb gelijk ja Tong uitsteken maar meestal als je recht op zit gaat je houding al helemaal beter enzow.. blablabla

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 00:38

snowwhiteM schreef:

Sorry, hier ben ik het dus niet mee eens.. Het is logisch dat je in je training misschien niet zo 100% netjes voor het oog zit als tijdens je wedstrijd.. maar als je zo voorover zit kun je mij niet echt vertellen dat je in balans zit. Je hindert je paard alleen maar om in balans te lopen, en ik vind dat je op sommige foto's dat terug kunt zien.. Correct rijden begint met een correcte zit, en pas als je goed en onafhankelijk zit kun je goed "voelen".
Ik vind het verder een waanzinnig gaaf beestje! De kleur is ook heel erg mooi, maar ik heb dan ook een zwak voor vossen.. Lachen
Begrijp me niet verkeerd, het is ook niet mijn bedoeling de combi af te kraken ofzo.. maar als Z ruiter is het toch een puntje om aandacht aan te besteden.. Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 02:44

ik vind wel dat de travers er erg goed uitziet! over de houding is al veel gezegd idd dus dat doe ik niet meer. Ik vind ook niet dat er overmatig spoorgebruik is alleen dat ze der hak wat veel optrekt de hele tijd, maar dat betekend niet dta ze hem de hele tijd prikt. leuke pony!

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:27

leuke foto's hoor

Armanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:48

Hallo allemaal, ik wist niet eens dat mijn zus en zusje hier ook lid waren op bokt. Haha! Haha!
en uhh, nettie, als je alleen naar complimentjes vist voor dat vriendinnetje van je mag je dat ook wel meteen zeggen. Bloos Bloos

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:16

Ben zo jaloers op dat hoofdstel Schijnheilig Onwijs mooi!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:55

Pony loopt leuk, misschien kan ze beter een gaatje langer gaan zitten.
Maar als ze Z rijdt zal ze vast ook wel les krijgen Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:14

Ik vind dat ook thuis de zit niet te verwaarlozen is, anders hinder je je paard/pony alleen maar, ik ben er dan ook constant mee bezig om verbeteringen bij mezelf aan te brengen. Overigens is het wel lastig om mooi te blijven zitten op een pony die wat aan de kleine kant begint te worden. Patos is ook niet heel groot, en die is altijd wat moeilijker uit te zitten dan eentje van 1.70m

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:21

Ten eerste erg leuke combi!
Ziet er goed uit, jullie zijn niet voor niks Z!

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 16:11

Erg mooie aftekening op het paard z'n koppie *LOL*
Paard loopt constant achter de loodlijn en ruiter moet wat arroganter en trotser gaan zitten Tong uitsteken

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:30

Ik vind dat je altijd met je houding bezig moet zijn. Je moet wat meer rechtop gaan zitten, beugels iets langer en hakken naar beneden drukken en voor je uit kijken (want je bent lang en doordat je naar beneden kijkt, ga je krom zitten). Moet een Z paard trouwens niet wat hoger gericht zijn??
Verder ziet het er wel netjes uit en coole bandages.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:55

Heel mooi paard Kwijl
Ik ben jaloers op dat mooie hoofdstel Bloos

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 13:58

Armanda schreef:
Hallo allemaal, ik wist niet eens dat mijn zus en zusje hier ook lid waren op bokt. Haha! Haha!
en uhh, nettie, als je alleen naar complimentjes vist voor dat vriendinnetje van je mag je dat ook wel meteen zeggen. Bloos Bloos

Uhum, ik zeg alleen dat we na 100x commentaar over de houding het wel weten hoor Rolleyes Knipoog

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 14:01

Verder vind ik het fijn dat we zoveel reacties krijgen, maar ik vind dat de pluspunten ook best genoemd mogen worden. Knipoog Ik denk dat Chantal al wel met haar houding bezig is, ze is tenslotte niet voor niks zover gekomen. Lachen

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:38

heej bedank voor alle racties jullie hebben wel gelijk mijn zit ziet er hier niet uit maar ik had er ook helemaal niet op gelet in de proef is het veel beter ik heb wel gewoon 7vens voor mijn zit.
maar tijdens het licht rijden kan ik gewoon niet netjes zitten.
Ook ben ik wat groot voor haar daarom is ze ook verkocht (sinds gisteren.) ze gaat aan het eind van deze maand weg Huilen

bacio kan wel is achter de loodlijn lopen ze liep ook niet zo fantasties en de meeste zijn van het inrijden en dan rij ik haar erg laag en diep.

trouwens die stap foto is wel heel erg was tussen de galopwissel niet zo'n super stap dus