Breitling @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:12

Ik vind het een heel mooi paard, heel veel suc6 ermee!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:15

die laatse foto!
echt super mooi
*steekt hebberig handje uit Tong uitsteken *

veel plezier samen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 18:18

urlyjoler schreef:
leuk beest man.
je zit wel als een zak aardappelen

Je kunt alles over mijn rijden zeggen want het is verre van perfect na een jaar niet gereden te hebben, maar niet dat ik zit als een zak aardappelen aangezien ik totaal niet onder uit gezakt zit of zo iets, dus dat slaat nergens op.

@Femke ja ik ben idd gemeen Tong uitsteken maar je hebt er wel 4!!! diertjes voor terug gehad visjes hahaha enne je krijgt alle foto's die ik maak als aandenken Knipoog

bedankt allemaal Lachen ben ook erg trots op breitje Lovers

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:47

ik vind breit gewoon hier wel passen...en dan neem jij hem weer mee,ik had hem wel willen ruilen hoor tegen mijn 4 "diertjes"..

nee hoor,ga maar lekker genieten met hem...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 20:32

zal zeker weten wel lukken Haha! thanks to you Schijnheilig enne die diertjes zijn ook heel speciaal hoor!!!!! mooie visjes Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:00

hij is weer terug.. Haha! eindelijk na lang wachten OK dan! succes verder jullie.
ik vind jullie nog steeds een super combi *LOL*

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 15:01

ja!!! dankje Lachen maar het was het wachten waar hoor! zeker weten Haha!

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:53

Breitje wat is het toch een knappe man! wel jammer dat hij weg was hij hoorde al bij de familie :p In zijn stal viesmaken is hij goed in he!!!
Ooooh wat loopt ie netjes!! echt super gaaf en een superknappe man... hij loopt echt super voor die korte periode onder het zadel!! wachten op nog meer leuke reacties! hij is echt gaaf, ik ga hem wel een beetje missen hoor, wat wat hij een schattige en oh zo brave hengst! super veel geluk met hem en maak er wat van in de sport Haha!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 15:05

Echt gaaf paard! Lachen Toppie dattie weer terug is, veel plezier en succes met hem!

anke2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:46

Wat een super paard! PLaats maar snel meer foto's! Tong uitsteken

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:35

Gaaaaaaaaaaaf nathalie! Haha!

Wanneer kan ik weer mee Tong uitsteken .. Wil hem wel een xtje uittesten hoor als dat mag Bloos Tong uitsteken

Breit loopt egt super OK dan!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:58

aha daar is dat knap stevig paardje van jou weer op foto, ik vind het echt een geweldig beestje en het ziet er echt goed uit hoor, jullie twee samen, doe zo verder OK dan!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 15:56

Lampje schreef:
Breitje wat is het toch een knappe man! wel jammer dat hij weg was hij hoorde al bij de familie :p In zijn stal viesmaken is hij goed in he!!!
Ooooh wat loopt ie netjes!! echt super gaaf en een superknappe man... hij loopt echt super voor die korte periode onder het zadel!! wachten op nog meer leuke reacties! hij is echt gaaf, ik ga hem wel een beetje missen hoor, wat wat hij een schattige en oh zo brave hengst! super veel geluk met hem en maak er wat van in de sport Haha!

Dankje Haha! Breit is een poepfabriek!!! eten is zn favo bezigheid en dat moet er ook weer ergens uit he Schijnheilig

@ IloveShets, voorlopig nog even niet, lijkt me niet zo'n goed idee. Als iemand er op gaat en die raakt zijn kont aan heb ik een heeeeeeel groot probleem dus daar ben ik even erg voorzichtig mee

Ik ben heel erg blij dat hij weer terug is!!!!!! hij heeft gelijk zn vriendjes gedag gezegt en met zijn nieuwe buurman (netje) welsje Clown staan klooie Haha! (kleine probeert veel indruk te make op breit maar breit staat echt zo te kijken van : wat doe je? Haha!

We gaan nu hard trainen dus over een tijdje komen er hopelijk foto's van een wat beter duo Haha!

Tanjake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:46

Ben vandaag nog eens bij Femke geweest, nu kon ik Breitling geen aai meer geven. Hoe gaat het met je kanjer?

Ik hoop binnenkort ook een leuk berichtje te kunnen plaatsen Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 22:35

haha ik hoop het ook voor je Knipoog Het gaat super met breit! hij heeft het super naar zijn zin, maar hij gaat binne kort zo goed als zeker verhuizen Haha! naar een wat luxer oord Schijnheilig

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:41

Hihihi jah ik merkte het met uitmesten dat ie er helemaal niet meer is, scheelt weer wat! en hoe issiej met hem?? hij's zo'n schat! en heeft hij weer een modeshow gelopen met 1 van je mooie setjes (zoals roze wat hem gaaf staat) hihihi Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:45

Erg mooi paard zeg!
En hij doet het inderdaad erg goed voor pas 2 maanden onder het zadel zoals ik het kan zien. En je ziet ook helemaal niet dat je al zo lang niet meer gereden hebt hoor! Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 10:17

Dankje, maar het voelde wel zo hoor, het is net of je weer opnieuw moet leren rijden, je evenwicht terug moet krijgen enz, echt heel raar Clown

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:21

Breitling schreef:
@ IloveShets, voorlopig nog even niet, lijkt me niet zo'n goed idee. Als iemand er op gaat en die raakt zijn kont aan heb ik een heeeeeeel groot probleem dus daar ben ik even erg voorzichtig mee

Hihihi, kijk ook maar uit met zweetdekens met uitstappen en met je jas los rijden. Daar heb ik met mijn Olivi al een paar rodeo's mee meegemaakt (auw...). Haha!
Laatst bijgewerkt door HocusTivoli op 04-10-04 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:23

mooie foto's je mag allen wel iets rechter op zitten en je hand meer ontspannen, je hebt wel een gaaf paard zeg!

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:24

Waw, wat is hij mooi! Is hij zwart of donkerbruin? Kan het niet zo goed zien. Ziet er mooi ontpsannen voorwaarts neerwaarts uit! Zo verder doen! OK dan!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 16:29

@HocusTivoli zolang ik er op zit kan ik niks over zijn kont leggen, er is waarschijnlijk voor ik hem kocht iets met hem geprobeert waardoor hij daar doodsbang voor is, als hij opgezadelt is en je staat er naast en je aait met je hand over zijn kont knijpt ie zijn kont helemaal bij elkaar Ach gut

@moes, ik weet het, zit al rechter op als de vorrige keer, dit was de 2e keer sinds een jaar dat ik weer op het paard zat Haha!

@ Astragirl Bedankt enne hij is donkerbruin

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:20

Breitling schreef:
@HocusTivoli zolang ik er op zit kan ik niks over zijn kont leggen, er is waarschijnlijk voor ik hem kocht iets met hem geprobeert waardoor hij daar doodsbang voor is, als hij opgezadelt is en je staat er naast en je aait met je hand over zijn kont knijpt ie zijn kont helemaal bij elkaar Ach gut

Idd, dat zou je van die van mij ook zeggen dat er in het verleden iets mee gebeurd is, maar ik denk dat het toch ook een beetje dat bloed is. Hij is nu 4 en afgelopen vrijdag was ik met hem bij manege Amstelland en ik loop terug naar de trailer en een meisje wil hem in het voorbij lopen een klopje op zijn schouder geven, toen zat hij dus bijna in mijn nek! Hij heeft het niet zo op vreemden... Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 20:26

ja maar dit was niet het enige, er zit nog een verhaaltje achter Clown hij is bij femke op stal in gereden en met opstappen hebben ze meer tegen de onderkant van zn buik als de zijkant van zn buik aan gekeken Schijnheilig hij is heel erg bang voor het op stappen en dat was zelfs zo erg dat ie zich achter over liet vallen, maar na lang oefenen is het ze toch gelukt vandaar dat als iemand met op stappen zn kont aanraakt ik weer vanaf het begin af aan moet beginnen waarschijnlijk

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:34

Oefff, da's minder. Maar Tivoli heeft dat idd ook een tijd gehad angst voor het op èn afstappen. Met opstappen ging hij dan achteruit rennen en met afstappen heeft hij me een keer zand laten happen. Raakte hij gewoon in paniek. Toen hij nog hengst was hielp het goed om hem met z'n snufferd voor de merrie-stal te zetten. En even een paar klopjes op zijn buik van "hier kom ik aan". Dan kon ik probleemloos op- en afstappen, hihi. Succes met je paardje!