Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
urlyjoler schreef:leuk beest man.
je zit wel als een zak aardappelen
maar je hebt er wel 4!!! diertjes voor terug gehad visjes hahaha enne je krijgt alle foto's die ik maak als aandenken
ben ook erg trots op breitje
Lampje schreef:Breitje wat is het toch een knappe man! wel jammer dat hij weg was hij hoorde al bij de familie :p In zijn stal viesmaken is hij goed in he!!!
Ooooh wat loopt ie netjes!! echt super gaaf en een superknappe man... hij loopt echt super voor die korte periode onder het zadel!! wachten op nog meer leuke reacties! hij is echt gaaf, ik ga hem wel een beetje missen hoor, wat wat hij een schattige en oh zo brave hengst! super veel geluk met hem en maak er wat van in de sport
Breit is een poepfabriek!!! eten is zn favo bezigheid en dat moet er ook weer ergens uit he
staan klooie
(kleine probeert veel indruk te make op breit maar breit staat echt zo te kijken van : wat doe je?
Breitling schreef:@ IloveShets, voorlopig nog even niet, lijkt me niet zo'n goed idee. Als iemand er op gaat en die raakt zijn kont aan heb ik een heeeeeeel groot probleem dus daar ben ik even erg voorzichtig mee
Breitling schreef:@HocusTivoli zolang ik er op zit kan ik niks over zijn kont leggen, er is waarschijnlijk voor ik hem kocht iets met hem geprobeert waardoor hij daar doodsbang voor is, als hij opgezadelt is en je staat er naast en je aait met je hand over zijn kont knijpt ie zijn kont helemaal bij elkaar
hij is bij femke op stal in gereden en met opstappen hebben ze meer tegen de onderkant van zn buik als de zijkant van zn buik aan gekeken
hij is heel erg bang voor het op stappen en dat was zelfs zo erg dat ie zich achter over liet vallen, maar na lang oefenen is het ze toch gelukt
vandaar dat als iemand met op stappen zn kont aanraakt ik weer vanaf het begin af aan moet beginnen waarschijnlijk