je voelt tenminste dat er een paard onder je zit

ik vind zulke fjorden juist het leukst !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
siets schreef:sjonge, waarom altijd meteen een stempel op fjorden drukken zeg.... Kan er ook niets aan doen dat de meesten van hier een slanke dressuurcrack op hun netvliezen gebrand hebben staan, wees blij dat er nog mensen zijn die op deze 'dikke hopen' willen rijden![]()
.
Ziet er weer netjes uit Reinou, Nic ziet er juist heel goed uit.
Amen

)
Share schreef:ik hou niet zo van fjordjes al kan ik wel zwijmelen van een mooie sjieke hengst of merrie maar dit vind ik echt een lelijkerd sorry..
)goed bedoelde tips om ruiter en paard te helpen.
Volgens mij voelen fjordenmensen zich gewoon redelijk snel aangevallen als er een keer het woord 'dik' ofzo valt. Ik hou het meestal zelf maar op 'fors' of 'stevig'
Maar op zich, als je hier foto's plaats krijg je reacties, en die kunnen positief maar ook negatief zijn. Dat weet je van te voren... Maar ik vind het er best goed uitzien hoor! Aan je houding kan nog wel wat verbeterd worden, en de achterhand idd... Maar ik denk dat een andere bodem al een heel verschil maakt! Succes iig...