zo heeft hij de kans niet om achter het andere paard aan te gaan en dan aan de longe met zadel en dochter erop
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daantjelover schreef:mischien helpt aan de longe met nog een ander paard in de bak ook.![]()
zo heeft hij de kans niet om achter het andere paard aan te gaan en dan aan de longe met zadel en dochter erop
.. nee dat doe ik alleen als de kleine echt ziek is en hij moet toch lopen, deze draak gaat steeds recht voor me staan met zijn oren plat in zijn nek met een blik van "en wat dacht jij met die lange zweep te gaan doen?"
Otje_Elliot schreef:De longe, das is pas een crime.. nee dat doe ik alleen als de kleine echt ziek is en hij moet toch lopen, deze draak gaat steeds recht voor me staan met zijn oren plat in zijn nek met een blik van "en wat dacht jij met die lange zweep te gaan doen?"
![]()
Iris82 schreef:Denk dat de pony een beetje een loopje met jullie aan het nemen is...
) en volgens mij kan je niet springen met een staartenzoeker (lees: als je niet kan sturen) dus een 10 voor Otje
braaf loopt en springt wil dochterlief iedere dag weer rijden, ouder kind krijgt beetje weinig kans zo
)
ik vind het niet grappig als ie steeds naar me toe draait of naar me bokt als ik de zweep wil introduceren
sorry
Maar ook heel vaak met zijn oren plat en dan ren ik met dat lijf van mij zo snel mogelijk naar de kant
Ja ik weet het ... dat moet ik juist niet doen ... maar het ziet er zo indrukwekkend uit ook al is ie maar 1.26, dat kleine zweepje dient dus voor als ik niet sneller ben als hem ... als hij mijn kleine zweepje kan raken is ie dus echt te dicht bij ... dus ik heb leren rennen, en dat vindt HIJ JUIST ZO LEUK< RENNENDE MENSEN Omstanders hebben hun dag van hun leven, komen niet meer bij
En ik voel me een Tommy Cooper onder de paardenkenners