Edward Gal met XXL!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:47

EINDELIJK een clinic waar de ruiters met veiligheidscap rijden.

Deze ruiters moeten het voorbeeld geven helaas doen ze dat maar zelden blij het nu wel te zien. Hopelijk blijft dat zo.

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:51

Ik vond het bontje er wel mee door kunnen hoor!
Ik heb ook nog foto's en filmpjes gemaakt, ik zal ze zo snel mogelijk plaatsen! Weet iemand waar ik de filmpjes kan uploaden?

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:00

is XXL ook een hengst, ik kende hem helemaal niet. dekt hij ook? want ik heb namelijk wel interesse om mijn merrie te laten dekken. en weten jullie ook op welk station die staat en misschien wat meer info. over hem?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:09

XXL is een 6 jarige Krack x Balzflug die niet is goedgekeurd en vorig jaar in de finale van de Pavocup zat (Tineke kon er toen nauwelijks bovenop klimmen)
Zo te zien wordt er al aardig wat van dit zo grote en nog jonge paard gevraagd.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:14

sarabande schreef:
XXL is een 6 jarige Krack x Balzflug die niet is goedgekeurd en vorig jaar in de finale van de Pavocup zat (Tineke kon er toen nauwelijks bovenop klimmen)
Zo te zien wordt er al aardig wat van dit zo grote en nog jonge paard gevraagd.

dus hij wordt niet gebruikt als dekhengst? waarom is tie afgekeurd?

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:15

Lache met die cap...... Tong uitsteken

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:18

xcynthiax schreef:
dus hij wordt niet gebruikt als dekhengst? waarom is tie afgekeurd?

Hij is niet goedgekeurd, dat is wat anders als afgekeurd.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:31

sarabande schreef:
Hij is niet goedgekeurd, dat is wat anders als afgekeurd.

okeej, waarom istie niet goedgekeurd? en is het nog wel een hengst?

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:37

Ja het is nog steeds een hengst.

@Sarabande
Ik vind het wel meevallen wat er van dit paard wordt gevraagd. Ik vond dat Edward er in de clinic ook steeds op terug kwam dat hij rustig aan deed met het paard. Veel stapwerk zodat het paard weer op adem kon komen en niet al te zware ofeningen. Je zag ook duidelijk dat bepaalde oefeningen nog niet bevestigd waren en dat ze gewoon echt voorzichtig te werk gaan met dit paard.

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:38

gaaf man ik heb het alleen op tv gezien en dat zag er ook heel leuk uit Lachen
doeidoei

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:59

Mooie Hengst? Het is een mooi dressuurpaard en toont ook mooi en chique maar voor een hengst vind ik het een beetje een homo hoor, zo smal en spierloos, komt misschien door z'n leeftijd maar neem nou Gribaldi... Dat is een kanon van een hengst!

Aan de andere kant als je idd een grovere merrie hebt, kan hij het veulen misschien wel wat verfijnen maar ik vind hem nogal langgelijnd ook...

Genoeg gezeik over het 'hengstzijnde'... Ik vind het mooie foto's en die rimpeltjes bij Anky komt omdat ze lacht Lovers en de zwangerschap natuurlijk Lovers Cool

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:13

Wat een mooi paard! En wat zijn er veel Krack C vossen eigenlijk.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:17

mooi paard! Ook een erg mooie kleur!( koffievos of donkere vos toch of heb ik t mis)

sillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:23

leuk beestje ...hoe kan je naar dat soort dingen of hoe kan je er aan komen waarneer dat is..?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:23

Leuke foto's! Denk dat ik de volgende keer ook maar naar Horse Event moet gaan, ziet er allemaal erg leuk uit!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:25

Gave foto's. Ik had XXL 's ochtends al gezien...hij kwam met XXl aanlopen, toen ik prakkie naar stal bracht...Leek wel of ik een pony'tje bij me had...prakkie is maar 1.60 en als je dan XXl ernaast ziet...pfff

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:29

prakkie schreef:
Gave foto's. Ik had XXL 's ochtends al gezien...hij kwam met XXl aanlopen, toen ik prakkie naar stal bracht...Leek wel of ik een pony'tje bij me had...prakkie is maar 1.60 en als je dan XXl ernaast ziet...pfff

Ja XXl is gewoon 1.90m Mijn hemel dat is echt mega.. Bloos!

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:31

DJQuarter schreef:
Mooie Hengst? Het is een mooi dressuurpaard en toont ook mooi en chique maar voor een hengst vind ik het een beetje een homo hoor, zo smal en spierloos, komt misschien door z'n leeftijd maar neem nou Gribaldi... Dat is een kanon van een hengst!

Aan de andere kant als je idd een grovere merrie hebt, kan hij het veulen misschien wel wat verfijnen maar ik vind hem nogal langgelijnd ook...

Genoeg gezeik over het 'hengstzijnde'... Ik vind het mooie foto's en die rimpeltjes bij Anky komt omdat ze lacht Lovers en de zwangerschap natuurlijk Lovers Cool

Ik denk dat je over een paar jaar een compleet ander paard ziet. Er is nog niet zo heel veel met hem gewerkt. Hij mocht eerst lekker uitgroeien. vergeet niet dat we het over een 6-jarige hebben. Die body en spieren komen dan vanzelf wel.

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:00

Ik vind dit nou echt een mooie combi, heel leuk paard ook.

En ik vind Frank al groot met zijn 1.73, dat nog een pony vergeleken met XXL.

Het is wel goed om t langzaam aan te doen met zo'n grote, kan hij lekker uitgroeien.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:05

Wow mooie foto's !!1 Haha!:D En een leuk paard natuurlijk, kan die van mij ook MAKKELIJKKK OP ZE SLOFFFIES ZELFS Schijnheilig Schijnheilig Bloos Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:28

XXL en Gribaldi zijn niet te vergelijken ,... Gribaldi is al een jaar of 11 of 12, dit paard is 6!!!

Bovendien is het dus geen ggk dekhengst, dus wat maakt het uit wat hij allemaal aan een merrie zou kunnen verbeteren? Hij zal het nooit weten,...

Prachtig dier, nog wat iel maar met zo'n grootte is dat ook logisch. Wederom is Edward zeer knap aan het rondrijden, wat kan die man sturen OK dan!.

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:45

Hee nu ik de foto's even van dichtbij heb bestudeerd zie ik mezelf ineens zitten met nog een paar meiden van stal (we waren er maar met 13).
Volgens mij heb ik Anoukie ook zien lopen. Ik zag iemand met een roze bodywarmer met 2 zwarte wybertjes (sorry voor dit woord maar kon zo snel geen ander woor verzinnen) achter op. Volgens mij heb ik daar ook wel eens foto's van gezien.

1 ding is zeker, Edward heeft er een fan bij. OK dan!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:08

erg gaaf

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:34

met die grootte is het wel logisch dat het beestje nog zo slapjes en ieletjes is
mijn god , wat een hoogte
dat houd idd heel rustig aan doen in

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:35

OnTime schreef:
Hee nu ik de foto's even van dichtbij heb bestudeerd zie ik mezelf ineens zitten met nog een paar meiden van stal (we waren er maar met 13).
Volgens mij heb ik Anoukie ook zien lopen. Ik zag iemand met een roze bodywarmer met 2 zwarte wybertjes (sorry voor dit woord maar kon zo snel geen ander woor verzinnen) achter op. Volgens mij heb ik daar ook wel eens foto's van gezien.

1 ding is zeker, Edward heeft er een fan bij. OK dan!

En dan zwaai je niet even Boos! ?

Ik bedoel, zoveel roze bodywarmers heb ik niet gezien en ZEKER niet een ander met wybertjes erop *LOL*. In mijn profiel staat de bodywarmer van dichtbij (achterkant), kun je meteen zien of je vermoeden juist was!