Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:XXL is een 6 jarige Krack x Balzflug die niet is goedgekeurd en vorig jaar in de finale van de Pavocup zat (Tineke kon er toen nauwelijks bovenop klimmen)
Zo te zien wordt er al aardig wat van dit zo grote en nog jonge paard gevraagd.
en de zwangerschap natuurlijk
DJQuarter schreef:Mooie Hengst? Het is een mooi dressuurpaard en toont ook mooi en chique maar voor een hengst vind ik het een beetje een homo hoor, zo smal en spierloos, komt misschien door z'n leeftijd maar neem nou Gribaldi... Dat is een kanon van een hengst!
Aan de andere kant als je idd een grovere merrie hebt, kan hij het veulen misschien wel wat verfijnen maar ik vind hem nogal langgelijnd ook...
Genoeg gezeik over het 'hengstzijnde'... Ik vind het mooie foto's en die rimpeltjes bij Anky komt omdat ze lachten de zwangerschap natuurlijk
![]()
,... Gribaldi is al een jaar of 11 of 12, dit paard is 6!!!OnTime schreef:Hee nu ik de foto's even van dichtbij heb bestudeerd zie ik mezelf ineens zitten met nog een paar meiden van stal (we waren er maar met 13).
Volgens mij heb ik Anoukie ook zien lopen. Ik zag iemand met een roze bodywarmer met 2 zwarte wybertjes (sorry voor dit woord maar kon zo snel geen ander woor verzinnen) achter op. Volgens mij heb ik daar ook wel eens foto's van gezien.
1 ding is zeker, Edward heeft er een fan bij.
?
. In mijn profiel staat de bodywarmer van dichtbij (achterkant), kun je meteen zien of je vermoeden juist was!