Hij ziet er goed uit, wat een verschil met dat hummeltje dat ik 2 jaar geleden voor het eerst zag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

akerna schreef:CarS ja was best gespannen voor deze wedstrijd. ben ik altijd wel, maar voor deze helemaal omdat het de eerste was met mijn eigen pony. volgende week zaterdag een herkansing. maar goed ik start hem nu puur voor de ervaring en de lol.
Nimber schreef:mooie foto's zeg ik heb ook nog een paar foto's van je proef niet zo mooi als deze maar dan heb je extra veel herinneringen aan je eerste proef!

Tulandro schreef:Dat zijn toch die foto's dat deze tinker op de achtergrond stond? Die waren niet echt mooi, het leek net alsof dat beest toen in zijn mond getrokken werd, hij deed zn hoofd recht omhoog. deze foto's zien er een stuk vriendelijker uit.
jacqueline schreef:Zo netjes heeft hij bijna de hele proef gelopen, alleen 1 moment bij het afwenden van A naar C is hij even in verzet gekomen, de rest liep hij echt hartstikke goed