hg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 18:57

uik heb het weggehaald maar ik wil dit topic laten sluietn maar ik weet niet hoe je dat doet

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:57

Het ziet er idd niet ontspannen uit . Ik had het al verwacht aangezien de titel: 'Useful voor het eerst weer aan de teugel..' Daardoor lijkt al wel dat je je teveel op het aan de teugel rijden focust. Hij is nog maar 3.5 waarom zou hij dan al aan de teugel moeten lopen, waarom heb je dan nu al een martingaal en sporen nodig? Met een gespannen paard kan je niet rijden. Ook aan de teugel komt vanuit ontspanning. Kijk eens waar je je handen hebt zitten, je armen staan stijf, je hoort een knik te hebben in je arm. Handen horen voor het zadel. Je knokkels wijzen ook naar beneden wat ook niet goed is. Ik weet het niet: heb je les? Zoek anders dringend naar een goede instructrice. Vooral bij een jong paard is dat van belang.

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:58

Ze heeft ze weggehaald maar het zag er idd echt niet prettig uit!!! Ik zou zeggen neem les bij een betere instructeur!!!!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:01

Aangezien de foto's het niet meer doen, helaas een slotje.

Misschien kan je je bij het volgende topic opent bedenken of je commentaar of 'gezeur' op de foto's kan hebben, dan hoef je ze niet te verwijderen.