lucky-boy@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:43

ik ben het met anoukie eens. rijd je wedstrijden? zo ja in welke klasse?

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:52

Vind het een leuk dier om te zien,spreekt mij wel aan.Maar da tis helaas ook het enige positieve wat ik over deze foto's kan zeggen....OK,het zijn en blijven moment opnamens,maar dan nog.Ik vind het geen fijn plaatje om naar te kijken Bloos sorry,is niet mijn manier van trianen/corrigeren dit.Ik zou graag over een tijdje nog eens wat foto's zien,misschien dat die een wat vriendelijker beeld geven van een paard wat niet op de voorhand loopt en veel meer van achteren aan het dragen is.Ik heb nu echt het idee dat er echt veel te veel aan die teugels wordt gezeten...

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:26

mooi hoor!!!!!!!!!! Cheese! Pling *LOL* Haha! Knipoog

dutchgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 11:26

deze manier van trainen is inderdaad ook anders dan ik gewendt ben
het is een ruin van 1.70 een nimmerdor xnabuur ik rij met hem in het Z1 hij moet al over naar het Z2 omdat ik al te veel punten heb,maar hij heeft moeite met de wissels omdat hij heel groot en ruim loopt,dus we zijn nu bezig met hem kleiner te laten draven een beetje als een pony daarbij moet hij met zijn kin op zijn borst lopen en daar in los laten daar van uit wordt hij meer op gericht .Dus deze foto's zijn ook inderdaad moment op namens en ik moet zeggen dat deze manier van trainen bij mij en mijn paard erg goed aanslaan hij is nogal een matcho en laat zich nu veel makkelijker sluiten en schakelen.bedankt voor alle reacties