Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnnaBabs schreef:Presumido en Talento zijn echt tof!!
Maar suus je moest je schamen!! je zou bijna niet zeggen dat ie eigenlijk wit is![]()
Grapje hoor! Het zijn een stelletje smeerkezen!
Ik kom volgend weekend weer...zijn jullie er dan ook?
Presumido kan trouwens ook kei tof de levade (zie Avatar)...wat kan dat beest eigenlijk niet??
Zie je maandag wel weer (en jytte jou hopelijk ook snel)
Liefde over of is hij weg? AnnaBabs schreef:Presumido en Talento zijn echt tof!!
Maar suus je moest je schamen!! je zou bijna niet zeggen dat ie eigenlijk wit is![]()
Grapje hoor! Het zijn een stelletje smeerkezen!
Ik kom volgend weekend weer...zijn jullie er dan ook?
Presumido kan trouwens ook kei tof de levade (zie Avatar)...wat kan dat beest eigenlijk niet??
Zie je maandag wel weer (en jytte jou hopelijk ook snel)
}> . En dan ben ik ook wel benieuwd naar de levade-foto's
(en alle andere natuurlijk)Citaat:leuke paardjes ze lopen ook mooi alleen als je vindt dat je houding op die foto's niet goed zijn waarom zet je ze er dan op?
PhiaBink schreef:En Amador danLiefde over of is hij weg?
...wie houdt er nou niet van dat paard?
PhiaBink schreef:Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende tijd zonder AmadorIk hoop dat je ondanks het grote verlies het toch nog naar je zin heb op Residelca
> Als hij eens wist wat hem daar te wachten staat, een heel harem voor hem alleen
Suzy schreef:Ja d'r zullen aardig wat traantjes weggepikt worden![]()
> Als hij eens wist wat hem daar te wachten staat, een heel harem voor hem alleen
![]()
En natuurlijk ben ik harstikke blij dat we daar mogen meehelpen en rijden, vroeger kon ik daar ook alleen maar van dromen......
Troost hem maar
Amador is toch zijn grote liefde
PhiaBink schreef:Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende tijd zonder AmadorIk hoop dat je ondanks het grote verlies het toch nog naar je zin heb op Residelca
Suus en ik zullen Rob wel troosten met het grote verdriet