Andalusische hengsten @ work (veel foto's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:24

lekkere vlek op zn kont hoihih

leuke fotos

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:52

Presumido en Talento zijn echt tof!!
Maar suus je moest je schamen!! je zou bijna niet zeggen dat ie eigenlijk wit is Tong uitsteken
Grapje hoor! Het zijn een stelletje smeerkezen!
Ik kom volgend weekend weer...zijn jullie er dan ook?
Presumido kan trouwens ook kei tof de levade (zie Avatar)...wat kan dat beest eigenlijk niet??
Zie je maandag wel weer (en jytte jou hopelijk ook snel)

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:53

AnnaBabs schreef:
Maar suus je moest je schamen!! je zou bijna niet zeggen dat ie eigenlijk wit is Tong uitsteken
Presumido kan trouwens ook kei tof de levade (zie Avatar)...wat kan dat beest eigenlijk niet??

En Amador dan Haha! Liefde over of is hij weg?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:04

Meisje op de 1e foto zit vrij kort naar mijn idee.Miss een keertje proberen om beugels langer te doen?? Lijkt me wel heel tof om op zo'n stal te mogen rijden hoor!! Jullie hebben daar echt mazzel mee Knipoog

tamiralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:10

leuke paardjes ze lopen ook mooi alleen als je vindt dat je houding op die foto's niet goed zijn waarom zet je ze er dan op? Verdrietig

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 11:10

AnnaBabs schreef:

hihi, dit weekend is hij weer gewassen en heeft nu de deken op, dus nu kan alleen zijn nek nog smerig worden...
Ja, volgende week ben ik ook de hele dag daar Haha! }> . En dan ben ik ook wel benieuwd naar de levade-foto's (en alle andere natuurlijk)

Citaat:
leuke paardjes ze lopen ook mooi alleen als je vindt dat je houding op die foto's niet goed zijn waarom zet je ze er dan op?

Als iedereen die wat op te merken over zijn of haar houding daarom de foto's niet op Bokt zou zetten, wordt het wel erg leeg bij HAW. Niet iedereen heet Anky Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:02

Daar heb je helemaal gelijk in. Als je maar lol heb, toch?
Jullie hebben geluk daar te mogen werken en rijden, andere kunnen er alleen maar van dromen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:14

Zoo daar wil ik ook wel even opzitten. Kwijl

Haha!

Illona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:52

de laatse 2 foto zijn leuk! Clown

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:00

PhiaBink schreef:
En Amador dan Haha! Liefde over of is hij weg?

Amador blijft natuurlijk mijn grote liefde Tong uitsteken ...wie houdt er nou niet van dat paard? Extreme duivel
Hij zal trouwens idd wel al weg zijn of binnenkort gaan denk ik....sjee dat word weer janken! Clown

Suus smooi dat ie nu niet meer zo vies kan worden! dat ie het ook maar es leert haha! zie je morgen wel!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:21

wauw wat ziet dat er mooi uit daar Haha!
wat een geweldige paarden trouwens Tong uitsteken

**kijkt door mestvlekken heen**
ik vind het super leuke foto's hoor

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:30

Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende tijd zonder Amador Haha! Ik hoop dat je ondanks het grote verlies het toch nog naar je zin heb op Residelca Tong uitsteken

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 14:00

PhiaBink schreef:
Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende tijd zonder Amador Haha! Ik hoop dat je ondanks het grote verlies het toch nog naar je zin heb op Residelca Tong uitsteken

Ja d'r zullen aardig wat traantjes weggepikt worden Huilen Schijnheilig > Als hij eens wist wat hem daar te wachten staat, een heel harem voor hem alleen Haha!

En natuurlijk ben ik harstikke blij dat we daar mogen meehelpen en rijden, vroeger kon ik daar ook alleen maar van dromen......

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:04

Suzy schreef:
Ja d'r zullen aardig wat traantjes weggepikt worden Huilen Schijnheilig > Als hij eens wist wat hem daar te wachten staat, een heel harem voor hem alleen Haha!

En natuurlijk ben ik harstikke blij dat we daar mogen meehelpen en rijden, vroeger kon ik daar ook alleen maar van dromen......

Ik denk dat Rob er het meeste om treurt Tong uitsteken Troost hem maar Ach gut Amador is toch zijn grote liefde Cool

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:06

wow!! jullie mogen zeker blij zijn,dat jullie daar mogen rijden!
schitterende paarden,en mooie stallen!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 19:25

je houding valt rezue mee..
je zit goed in het zadel iig

die laatste foto is erg leuk!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:25

PhiaBink schreef:

ik denk dat ik maar depri ga worden zonder Amadortje hoor...is niks aan zonder hem...kan ik mijn agressie niet eens meer kwijt en dat moet je nooit opkroppen he Schijnheilig Suus en ik zullen Rob wel troosten met het grote verdriet Tong uitsteken

Hoest met Moos (en met jou?) ? Dat ze maar een mooi kind mag krijgen van Polaco!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:40

Met Moos gaat het goed. Ze is lekker brutaal aan het worden en is pas gerust als alles in het land staat. Moeder overste gaat dan eten en houdt alles goed in de gate. Ze valt nog steeds wat af. Ze is nu 5 maanden drachtig, dus mag ze ook niet weer te veel afvallen.

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 06:32

Prachtige paarden!

Maar je houding Lips are sealed